![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, kan någon vänligen hjälp. Jag har Windows XP med Service Pack 1 ingår på skivan. Jag har märkt att Microsoft inte längre stöder Service Pack 1 endast SP2. Om jag måste göra en fullständig ominstallation som jag har i det förflutna kan någon säga mig hur man gör detta som min skiva ber mig att göra uppdateringar på sp1 och nu bara göra dem för SP2. Tack för all hjälp ni kan ge mig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Är du för närvarande kör Service Pack 1 eller har du uppdaterat till Service Pack 2?
Om du installerar om Windows kör Service Pack 1 kommer du att kunna installera Service Pack 2 från Microsofts webbplats (eller via Windows Update Jag tror också). Så få uppdateringar borde inte bli ett problem. Det bör vara möjligt att ladda ner Service Pack 2 och spara den på en disk så att du kan installera det snabbt efter att du installerar om Windows. Jag är inte säker på att du kan göra det från Microsofts hemsida, men det förvisso användas för att vara bra webbplatser där du kan ladda ner den från. Om du google så kan du förmodligen hitta en, om inte det finns på Microsofts webbplats som en uppdatering. Mitt System: The Elephant
|
|
| |||
| |||
| Hej cyberspacegenie, tack för svaret. Jag har SP2 för tillfället men om jag gör en ominstallation av Windows går tillbaka till SP1. Eftersom Microsoft inte gör uppdateringar för SP1 längre Jag undrar bara vad jag skulle behöva göra. Trodde jag skulle få reda på först som det är svårt att få info när datorn har kraschat efter barnen ha infekterat sak Lol och jag har haft att göra det ett par gånger under de senaste åren. Tack igen. Skjulet. |
|
| |||
| |||
| Glad för att hjälpa till. |
|
| |||
| |||
| Nu kan du enkelt uppgradera Windows XP SP1 till SP2 är det nödvändigt att installera om Windows SP2 enkelt uppgradera den. Använda Uppgraderingsalternativet är bästa sättet att hålla dina data säkra och förbrukar din tid under installationen och kommer att skriva över all data och filer på befintliga en och programmet installerat på din dator kommer samma som tidigare och fortsätta att arbeta. Så först försöka köpa SP 2 och om du har detta sedan försöker uppgradera SP 1 till SP2. Best of Lick. |
|
| |||
| |||
| errr .... Kontrollera datum för anställningen? 2007 ...
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| BSOD och uppstartsmeddelanden problem - Windows XP med Service Pack 3 | gudfader | Windows-operativsystem | 2 | 1 juni 2009 09:18 |
| Windows XP Service Pack 3 / Internet Explorer 7 | HANSY | Webbläsare & FTP Klienter | 3 | 21 mars 2009 09:24 |
| Uppdatera till Service Pack 3 Från Service Pack 1 | ralphp | Windows-operativsystem | 4 | 2 mars 2009 14:28 |
| Windows XP Service Pack 2 | teenee23 | General Software Chat | 7 | 23 mars 2008 13:50 |
| Windows Vista Service Pack 1 finns nu tillgänglig. | evilfantasy | Windows-operativsystem | 54 | 18 mars 2008 11:46 |
| Thread Tools | |
| |