mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows XP System.ini File

Reply

Thread Tools
Old 22 juni 2009, 11:18
Medlem Gruppen

Default Windows XP System.ini File

Jeg har tilføjet en indgang til System.ini-filen og XP nu opdager, at en selektiv starte. Jeg ønsker nu at fjerne posten.

Hvordan gør jeg det? Jeg tror det ikke er et register redigere. Jeg har taget en kopi og redigeret af indgangsprisen fra der, men hvordan kan jeg gemme tilbage, således at SP bruger det?
Old 30. juni 2009, 03:42
Donor-Gruppen

Default Windows XP System.ini File

Start -> Kør ... og derefter skrive msconfig

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Kontrol filsystemet på C: Wolfie Windows-operativsystemer 15 28th May 2009 04:24
Kontrol filsystemet på C: \ jeannev Windows-operativsystemer 18 8. maj 2009 03:00
Windows 98 system fil mangler hehosilver Windows-operativsystemer 5 16 august 2008 10:05
Kontrol filsystemet på C:?! KanoakaVirus Windows-operativsystemer 12 20 marts 2008 10:26
Kan du ændre filformat til Windows Media-fil? confused21 Windows-operativsystemer 1 17 november 2007 03:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.