mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows XP to dage i Tilbagesøgning - Kan dette være rigtigt?

Reply

Thread Tools
Old 1. juli 2009, 03:59
Kit
Ny Medlem Gruppen

Behage hjælp, jeg er i en panik sitution. I går eftermiddag min computer suddendly begyndte at tænde og af og gør det med jævne mellemrum. Jeg swithced PC-off et par gange, men når det begyndte hver gang var det stadig gør det på off krumspring. Jeg fandt min opsving disk og læg dem i min pc jeg blev derefter konfronteret med 3 muligheder: 1) tryk på R 'til nyttiggørelse 2) tryk på F for at formatere drev med nye vinduer og 3) tryk Q "til at slutte.
Jeg trykkede R "i går eftermiddags; skærmen gav mig det indtryk, at det var at gå i bedring og har efterladt mig med en grå skærm. PC er blevet tilbage på siden i går eftermiddag, og er, som jeg skriver, stadig viser en grå skærm. Mit spørgsmål er: er nyttiggørelse norrrmally en lang øvelse? Hvis ja, hvor lang tid tager det? Eller skal jeg spilde min tid på at se på denne grålige skærm?
Enhver konstruktiv hjælpe på dette presserende tidspunkt ville være meget værdsat.
Yous med tak
Kit
Old 1. juli 2009, 14:30
Donor-Gruppen

2 dage ?????!!!!!!!!!

Tag det og prøve det igen. Hvis du stadig har en grå skærm med ingen bevægelighed efter en time enten prøve det igen, eller gøre noget andet.

(2 dage?)
Old 1. juli 2009, 14:49
Donor-Gruppen

Hvis du fjerner Recovery Disk, finder pc'en stadig boot normalt, bortset fra slukker spørgsmål?

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.