mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Windows XP twee dagen in Terugvordering - kan dit toch?

Reply

Thread Tools
Old De 1 juli 2009, 03:59
Kit
Nieuw Lid Fractie

Default Windows XP twee dagen in Terugvordering - kan dit toch?

Please Help, ik ben in paniek sitution. Gisteren middag mijn computer suddendly begonnen schakelen op en van en doen dit op regelmatige basis. Ik swithced de PC uit een paar keer maar toen het begon op elke gelegenheid was het nog doen op off antics. Ik vond mijn herstel schijf en zet hem in mijn pc Ik werd vervolgens geconfronteerd met 3 opties: 1) drukt u op R 'voor herstel 2) druk op F om formaat drive met nieuwe ramen en 3) Druk op Q' om te stoppen.
Ik ingedrukt R "gisteren namiddag; het scherm gaf me de indruk dat het ging in de terugwinning en heeft me met een grijs scherm. De PC is op sinds gisteren namiddag en is, zoals ik het type, nog een grijs scherm. Mijn vraag is: is het herstel norrrmally een lange oefening? Zo ja, hoe lang zal het duren? Of ben ik verspilling van mijn tijd te kijken naar dit grijs scherm?
Elke constructieve bijdragen aan dit dringend tijd zou worden zeer gewaardeerd.
Jullie met dank
Kit
Old De 1 juli 2009, 14:30
Donor Groep

2 DAGEN ?????!!!!!!!!!

Haal het en probeer het opnieuw. Als u nog steeds een grijs scherm met geen verkeer na een uur of probeer het opnieuw, of iets anders doen.

(2 dagen?)
Old De 1 juli 2009, 14:49
Donor Groep

Als u de Recovery Disk, doet de PC nog steeds opstarten normaal, afgezien van de voeding van de kwestie?

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.