mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

Windows XP to dager i Recovery - Kan dette være sant?

Reply

Thread Tools
Old 1 juli 2009, 03:59
Kit
New Member Group

Default Windows XP to dager i Recovery - Kan dette være sant?

Hjelp, jeg er i en panikk sitution. I går ettermiddag datamaskinen min suddendly gang slår på og av, og gjør dette med jevne mellomrom. Jeg swithced PC av et par ganger, men når det begynte på hver gang det var fortsatt gjøre det på off antics. Jeg fant min utvinning disken og sette den i PC-en jeg var så konfrontert med 3 alternativer: 1) trykke R for utvinning 2) trykker F for å formatere stasjon med nye vinduer og 3) trykker Q "for å avslutte.
Jeg trykket R "går ettermiddag; skjermen ga meg inntrykk av at det var på vei inn i utvinning og har forlatt meg med en greyish skjermen. PCen har stått på siden i går ettermiddag og er, som jeg skriver, fortsatt en greyish skjermen. Spørsmålet mitt er: er utvinning norrrmally en lang øvelse? Hvis ja, hvor lenge vil det ta? Eller er jeg kastet bort tiden min ser på dette greyish skjermen?
Noen konstruktiv hjelp på dette haster tid ville være veldig mye verdsatt.
Yous med takk
Kit
Old 1 juli 2009, 14:30
Donor Group

2 dager ?????!!!!!!!!!

Trekk den og prøv igjen. Hvis du fortsatt har en grå skjerm uten bevegelighet etter en time enten prøve det på nytt, eller gjøre noe annet.

(2 dager?)
Old 1 juli 2009, 14:49
Donor Group

Hvis du fjerner Recovery Disk, gjør PCen fortsatt støvel normalt, bortsett fra strømtilførselen problemet?

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Windows 7 and Recovery dumdumdum Windows-operativsystemer 8 24 november 2009 18:00
Avbrutt ibm System Recovery, vinduer filer ødelagt olsureshot Windows-operativsystemer 3 22 januar 2009 01:29
Windows Recovery wont arbeide Zanginator Windows-operativsystemer 4 17 februar 2008 11:29
Ran utvinning disk og nå vinduer wont starte emmajw4 Windows-operativsystemer 3 16 februar 2008 13:02
Windows automatiske systemer utvinning disk potnoodle Windows-operativsystemer 3 27 juli 2007 11:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.