![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hjelp, jeg er i en panikk sitution. I går ettermiddag datamaskinen min suddendly gang slår på og av, og gjør dette med jevne mellomrom. Jeg swithced PC av et par ganger, men når det begynte på hver gang det var fortsatt gjøre det på off antics. Jeg fant min utvinning disken og sette den i PC-en jeg var så konfrontert med 3 alternativer: 1) trykke R for utvinning 2) trykker F for å formatere stasjon med nye vinduer og 3) trykker Q "for å avslutte. Jeg trykket R "går ettermiddag; skjermen ga meg inntrykk av at det var på vei inn i utvinning og har forlatt meg med en greyish skjermen. PCen har stått på siden i går ettermiddag og er, som jeg skriver, fortsatt en greyish skjermen. Spørsmålet mitt er: er utvinning norrrmally en lang øvelse? Hvis ja, hvor lenge vil det ta? Eller er jeg kastet bort tiden min ser på dette greyish skjermen? Noen konstruktiv hjelp på dette haster tid ville være veldig mye verdsatt. Yous med takk Kit |
|
| |||
| |||
| 2 dager ?????!!!!!!!!! Trekk den og prøv igjen. Hvis du fortsatt har en grå skjerm uten bevegelighet etter en time enten prøve det på nytt, eller gjøre noe annet. (2 dager?) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du fjerner Recovery Disk, gjør PCen fortsatt støvel normalt, bortsett fra strømtilførselen problemet?
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows 7 and Recovery | dumdumdum | Windows-operativsystemer | 8 | 24 november 2009 18:00 |
| Avbrutt ibm System Recovery, vinduer filer ødelagt | olsureshot | Windows-operativsystemer | 3 | 22 januar 2009 01:29 |
| Windows Recovery wont arbeide | Zanginator | Windows-operativsystemer | 4 | 17 februar 2008 11:29 |
| Ran utvinning disk og nå vinduer wont starte | emmajw4 | Windows-operativsystemer | 3 | 16 februar 2008 13:02 |
| Windows automatiske systemer utvinning disk | potnoodle | Windows-operativsystemer | 3 | 27 juli 2007 11:09 |
| Thread Tools | |
| |