![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hjälp, jag är i en panik sitution. I går eftermiddag min dator suddendly började slå på och av och gör det på regelbunden basis. Jag swithced datorn avstängd ett fåtal gånger, men när det började vid varje tillfälle var det fortfarande gör på off upptåg. Jag hittade min återhämtning disken och lägga den i min dator var jag sedan konfronteras med 3 alternativ: 1) tryck R "för återvinning 2) tryck F för att formatera enheten med nya fönster och 3) tryck Q för att avsluta. Jag tryckte R "går eftermiddag; skärmen gav mig intrycket att det var att gå in på återvinning och har gett mig ett gråaktigt skärmen. Datorn har lämnats kvar på sedan igår eftermiddag och är, som jag skriver, fortfarande visar ett gråaktigt skärmen. Min fråga är: är återvinning norrrmally en lång övning? Om ja, hur lång tid tar det? Eller har jag slösat bort min tid att titta på detta gråaktigt skärmen? En konstruktiv hjälp i detta angelägna Temne skulle vara mycket uppskattat. Yous med tack Kit |
|
| |||
| |||
| 2 DAGAR ?????!!!!!!!!! Dra ut det och försöka igen. Om du fortfarande har en grå skärm med några rörelser efter en timme antingen prova det igen, eller göra något annat. (2 dagar?) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du tar bort Recovery Disk, är datorn fortfarande boot normalt, bortsett från de stänger fråga?
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Windows 7 och Recovery | dumdumdum | Windows-operativsystem | 8 | 24 november 2009 18:00 |
| Avbrutet IBM System Recovery, fönster filer skadad | olsureshot | Windows-operativsystem | 3 | 22 januari 2009 01:29 |
| Windows Recovery wont arbete | Zanginator | Windows-operativsystem | 4 | 17 februari 2008 11:29 |
| Ran återvinning disken och nu windows wont start | emmajw4 | Windows-operativsystem | 3 | 16 februari 2008 13:02 |
| Windows automatiska system återvinning disk | potnoodle | Windows-operativsystem | 3 | 27 juli 2007 11:09 |
| Thread Tools | |
| |