![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hey alle Jeg husker readind somewere omkring 3 eller deromkring uger siden, at Microsoft er der sluttede support / opdateringer til Windows XP, og jeg var bare vandre, hvis nogen kan fortælle mig when.Or kan give mig et link, så jeg kan finde ud af det. Skål og jeg skiftede internetudbydere og så kan `t anmode om en ny adgangskode, som min gamle internetudbyder har annulleret min e-mail-adresse højde for, at der om her .) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi m8 dette kan hjælpe http://www.computerworld.com/action/...icleId=9070119 men det formodede tidspunkt linje er som følger XP tidslinjen Juni 30, 2008 Pc-producenter stopper sælge computere med XP installeret. Jan 31, 2009 Microsoft holder op med at sælge XP helt. April 14, 2009 Mainstream support (gratis live support og garanti support) ender. Gratis vedligeholdelse er begrænset til sikkerhedsrettelser. April 8, 2014 Al støtte til XP slutter.
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| |||
| |||
| give din kører Service Pack 3, 8 april 2014. så ingen grund til at være i en fart at skifte! |
|
| |||
| |||
| kk tak både for ya hjælpe. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Cant installere Windows opdateringer! | craiig | Windows-operativsystemer | 28 | 22 oktober 2008 07:33 |
| Windows-opdateringer | quincysw | Windows-operativsystemer | 7 | 20 oktober 2008 12:56 |
| Sådan blokerer Windows opdateringer? | Sandra | Windows-operativsystemer | 2 | 26. sep 2008 11:30 |
| Windows-opdateringer problem | tmockingbird | Windows-operativsystemer | 8 | 28 april 2008 04:56 |
| Windows-opdateringer ikke installerer | Lukee12 | Windows-operativsystemer | 7 | 27. sep 2007 19:03 |
| Thread Tools | |
| |