![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki Muistan readind somewere noin 3 tai niin viikkoa sitten, että Microsoft on päättymässä support / Windows XP: n ja olin juuri vaeltava jos joku voi kertoa minulle when.Or voi antaa minulle linkin niin voin selvittää. Hurraa ja i kytketty Internet-palveluntarjoajat ja niin voi `t pyytää uutta salasanaa kuin vanha ISP on peruuttanut sähköpostiosoitteeni huomioon kyseisen tilin täällä .) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi M8 tämä voi auttaa http://www.computerworld.com/action/...icleId=9070119 mutta oletetulla aikataulu on seuraava XP aikajanalla 30. kesäkuuta 2008 PC-valmistajat pysäkki myynti tietokoneiden XP asennettu. Jan 31, 2009 Microsoft lopettaa myynti XP kokonaan. April 14, 2009 Mainstream tuki (vapaa elää tuki ja takuu tuki) päättyy. Ilmainen ylläpito on rajoitettu tietoturvapäivitykset. 8. huhtikuuta 2014 Kaikki tuki XP päättyy.
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| tarjoamalla Service Pack 3, 8. huhtikuuta 2014. niin ei tarvitse olla kiire vaihtaa! |
|
| |||
| |||
| kk kiitos niin ya apua. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Cant asentaa Windows-päivitykset! | craiig | Windows-käyttöjärjestelmät | 28 | 22. lokakuu 2008 07:33 |
| Windows-päivitykset | quincysw | Windows-käyttöjärjestelmät | 7 | 20. lokakuu 2008 12:56 |
| Kuinka estää Windows-päivitykset? | Sandra | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 26. Sep 2008 11:30 |
| Windows-päivitykset ongelma | tmockingbird | Windows-käyttöjärjestelmät | 8 | 28th Apr 2008 04:56 |
| Windows-päivitykset ei asenneta | Lukee12 | Windows-käyttöjärjestelmät | 7 | 27. Sep 2007 19:03 |
| Thread Tools | |
| |