![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hey allemaal Ik herinner me readind somewere of zo ongeveer 3 weken geleden dat Microsoft eindigend support / updates voor Windows XP en ik was gewoon wandelend als iemand kan me vertellen when.Or kan me een link zodat ik kan vinden. Sante en i ingeschakeld ISP's en dus kan niet vragen om een nieuw wachtwoord als mijn oude ISP hebben geannuleerd mijn e-mailadres voor de account hier .) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi m8 dit kan helpen http://www.computerworld.com/action/...icleId=9070119 maar de veronderstelde tijd regel is als volgt XP tijdbalk 30 juni 2008 PC-fabrikanten stoppen met de verkoop van computers met XP geïnstalleerd. Jan 31, 2009 Microsoft stopt met de verkoop van XP helemaal. 14 april 2009 Mainstream Support (gratis live support en garantie-ondersteuning) eindigt. Gratis onderhoud is beperkt tot beveiligingscorrecties. 8 april 2014 Alle steun voor XP eindigt.
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| |||
| |||
| het verstrekken van uw lopende service pack 3, 8 apr 2014. zodat niet behoeft te worden in een haast om over te schakelen! |
|
| |||
| |||
| kk bedankt voor je hulp. |