![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei alle Jeg husker readind somewere om 3 eller så uker siden, som Microsoft er ending support / oppdateringer for Windows XP, og jeg var bare vandrende hvis noen kan fortelle meg when.Or kan gi meg en link så jeg kan finne ut. Skål og jeg slått leverandører og kan derfor ikke be om et nytt passord som min gamle ISP har kansellert min e-postadressen din for denne kontoen på her .) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi m8 dette kan hjelpe http://www.computerworld.com/action/...icleId=9070119 men tenkt tidslinje som følger XP tidslinjen 30. juni 2008 PC-produsenter stoppe selge maskiner med XP installert. Jan 31, 2009 Microsoft slutter å selge XP helt. 14. april 2009 Hovedretningen support (gratis live support og garanti støtte) ender. Gratis vedlikehold er begrenset til sikkerhet løser. 8. april 2014 All support for XP slutter.
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||
| |||
| gi din kjører Service Pack 3, 8 april 2014. så du trenger ikke være i en hast for å bytte! |
|
| |||
| |||
| kk takk både for ya hjelp. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Skrånende installere windows oppdateringer! | craiig | Windows-operativsystemer | 28 | 22 oktober 2008 07:33 |
| Windows-oppdateringer | quincysw | Windows-operativsystemer | 7 | 20 oktober 2008 12:56 |
| Slik blokkerer Windows-oppdateringer? | Sandra | Windows-operativsystemer | 2 | 26. sep 2008 11:30 |
| Windows-oppdateringer problem | tmockingbird | Windows-operativsystemer | 8 | 28 april 2008 04:56 |
| Windows-oppdateringer ikke installere | Lukee12 | Windows-operativsystemer | 7 | 27. sep 2007 19:03 |
| Thread Tools | |
| |