![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alla Jag minns readind somewere om 3 eller så veckor sedan att Microsoft slutar support / uppdateringar för Windows XP och jag var bara vandrade om någon kan berätta för mig when.Or kan ge mig en länk så jag kan ta reda på det. Skål och jag bytte Internetleverantörer och så kan inte begära ett nytt lösenord som min gamla ISP har avslutat min e-postadress för kontot här .) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej M8 detta kan bidra http://www.computerworld.com/action/...icleId=9070119 men den förmodade Temne är enligt följande XP tidslinjen 30 juni 2008 Persondatortillverkare sluta sälja datorer med XP installerat. Jan 31, 2009 Microsoft slutar sälja XP helt och hållet. 14 april 2009 Mainstream Support (gratis live support och garanti stöd) slutar. Gratis underhåll är begränsat till säkerhetskorrigeringar. 8 april 2014 Allt stöd för XP slutar.
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| |||
| |||
| ge din kör Service Pack 3, 8 april 2014. så behöver inte vara bråttom att byta! |
|
| |||
| |||
| kk tack för både dig hjälp. |