Ville ønske, jeg kunne mærke det bedre, men alt hvad jeg kan tænke er "flere spørgsmål" Hej. Jeg kører en HP Pavilion dv6000 bærbar kører Windows Vista. I går aftes begyndte jeg oplever svigt i min forskellige browsere. De vil holde op med at fungere. Hurtigt nok, min MSN Messenger og andre internet-programmer slutte med at oprette forbindelse til internettet. Jeg ringede til min internetudbyder tech support linje og i betragtning af mine andre bærbare arbejdede og efter nogle modem testning, de forklarede, at det var højst sandsynligt en slidt op trådløs adapter i min laptop.
Et andet spørgsmål, jeg har fundet er, hvis jeg genstarter mit system eller lukke den ned i normal Windows, det fører til en blå skærm. Desværre står der i teksten er meget sløret på den blå skærm, men jeg kan se loader dumping fysiske data eller hvad ikke.
Men ... jeg er i stand til at køre ud i fejlsikret tilstand og bruge en hvilken som helst internetforbundet ansøgning, så jeg antager, at de var forkerte. Jeg begyndte snooping omkring for mit problem, og straks anvendes tilbagekal Uninstaller at slette min Norton og Trend-programmer, da de måske har været blokerende min browser adgang. Det var til ingen nytte. Jeg så fandt ud af om kapre dette og dette forum, så jeg spørger mig selv, hvor jeg skal gå herfra.
Please help! |