Toivelista Voisin etiketti tämän paremmin, mutta kaikki, mitä voin ajatella on "useita kysymyksiä" Hei. Olen toimintatarpeita HP Pavilion dv6000 kannettava tietokone Windows Vistan kanssa. Viime yönä, en alkoivat vika minun eri selaimissa. He halua lakata toimimasta. Pian kyllä, minun MSN Messenger ja muut internet-ohjelmia lopettaa yhteyden Internetiin. Soitin minun ISP tech support line ja harkitsee muita kannettava tietokone toimi ja sen jälkeen noin modeemin testaus, he selittivät, että tämä oli todennäköisesti kuluneet langattoman sovittimen minun laptop.
Toinen kysymys löysin on, jos olen uudestisyntynyt minun tai sammuttaa sen normaalin Windows, se johtaa siihen, että sininen näyttö. Valitettavasti on todettava, että teksti on hyvin epäselvä ja sininen ruutu, mutta voin nähdä loader polkumyynnin fyysisen tietoja tai mitä ei.
Kuitenkin ... voin loppuvat vikasietotilassa ja käyttää mitä tahansa internet-sovellus, joten olen olettaen, että he olivat väärässä. Aloitin vakoilla noin minun kysymys ja nopeasti käyttää Revo Uninstaller poistaa minun Norton ja Trend-ohjelmia, koska ne saattavat olet ollut estää minun selainkäyttö. Tämä oli tuloksetta. Sitten huomasivat kaappaus ja tätä foorumia, niin ihmettelen, jos minun pitäisi mennä tästä.
Please help! |