mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows besturingssystemen

Register

Ik wou dat ik kon etiket dit beter, maar alles wat ik kan bedenken is' meervoudige problemen '

Reply

Thread Tools
Old 4 jun 2009, 17:44
Nieuw Lid Fractie

Default Ik wou dat ik kon etiket dit beter, maar alles wat ik kan bedenken is' meervoudige problemen '

Hallo. Ik ben kandidaat een HP Pavilion dv6000 laptop met Windows Vista. Gisteravond ben ik begonnen met een storing in mijn verschillende browsers. Ze stoppen met werken. Snel genoeg, mijn MSN messenger en andere internet-programma's sluit de verbinding met het internet. Ik belde mijn ISP technische ondersteuning lijn en, gezien mijn andere laptop werkte en na enige modem testen, ze verklaren dat dit het meest waarschijnlijk een versleten draadloze adapter in mijn laptop.

Een andere kwestie die ik gevonden wordt als ik mijn systeem opnieuw opstarten of afsluiten in de normale Windows, dit leidt tot een blauw scherm. Helaas, de tekst is uiterst vaag over het blauwe scherm, maar ik zie de loader dumpingprocedure de fysieke gegevens of wat niet.

Maar ... ik ben in staat te lopen uit de veilige modus en gebruik een internet applicatie, dus ik ben ervan uitgaande dat ze verkeerd waren. Ik begon gesnuffel rond voor mijn probleem en onmiddellijk gebruikt Revo Uninstaller verwijderen mijn Norton en Trend's, als ze zouden kunnen hebben is het blokkeren van mijn browser toegang. Dit was tevergeefs. Vervolgens heb ik gevonden over kapen dit en dit forum, dus ik vraag mij af waar ik moet gaan vanaf hier.

Please help!
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Harddrive Fout op Bootup - "Disk Error" "Press any key to restart" ashaiba Algemeen Hardware Chat 6 13 mrt 2009 15:56
Zal "Office 95" werken met "Windows XP"? Raynhawk Office Suites & Toepassingen 4 23 feb 2009 17:01
Meerdere "dingen" fout op laptop Razer Algemene programmatuurnoot Chat 4 10 aug 2008 15:30
Kan niet "ENABLE" functie "aan" in de BIOS ref CD / DVD. ashmehta Laptops, Mobiles & PDA's 8 17 jun 2008 02:56
Laptop niet opstarten, "syntax" of "disk error". aechain Windows besturingssystemen 5 24 Jan 2008 15:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.