| Hallo. Jeg kjører en HP Pavilion dv6000 bærbar datamaskin som kjører Windows Vista. I går kveld, jeg begynte å oppleve svikt i min ulike nettlesere. De ville slutte å fungere. Snart nok min MSN Messenger og andre programmer slutte å koble til Internett. Jeg ringte min ISP tech support linje, og vurderer andre bærbare jobbet og etter noen modem testing, de forklarte at dette var mest sannsynlig en utslitt trådløse nettverkskortet på min bærbare.
En annen sak jeg fant, er hvis jeg gjenstarte systemet eller avslutte den i vanlig Windows, fører det til en blå skjerm. Dessverre teksten er svært uklare på den blå skjermen, men jeg kan se loader dumping fysiske data eller hva ikke.
Men ... jeg kunne kjøre ut av sikker modus, og bruke internett program, så jeg antar at de var galt. Jeg begynte snooping rundt på min situasjon og omgående brukes Revo Uninstaller slette mine Norton og Trend programmer, som de kanskje har vært blokkerer nettleseren tilgang. Dette var til ingen nytte. Jeg så funnet ut om kapre dette og dette forumet, så jeg lurer på hvor jeg skulle dra herfra.
Vennligst hjelp! |