mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystem

Register

Önskar att jag kunde märka detta bättre, men allt jag kan tänka är "olika frågor"

Reply

Thread Tools
Old 4 juni 2009, 17:44
New Member Group

Default Önskar att jag kunde märka detta bättre, men allt jag kan tänka är "olika frågor"

Hej. Jag använder en HP Pavilion dv6000 laptop med Windows Vista. I går kväll började jag upplever fel i mina olika webbläsare. De skulle sluta att fungera. Snart nog min MSN Messenger och andra Internet-program slutar att ansluta till Internet. Jag ringde min ISP supportresurser linjen och, med tanke på min andra laptop arbetade, och efter några modem kontroll, de förklarade att detta var mest troligt en utsliten trådlös adapter i min laptop.

En annan fråga jag har hittat är att om jag startar om datorn eller stänga av det i vanliga Windows, det leder till en blå skärm. Tyvärr är texten väldigt suddig på den blå skärmen men jag kan se loader dumpning fysiska data eller vad som inte.

Men ... jag kan köra i felsäkert läge och använda någon Internetapplikation, så jag antar att de var fel. Jag började snokande omkring för mitt problem och snabbt används Revo Uninstaller ta bort mitt Norton och Trend program, eftersom de kanske har blivit blockerade min webbläsare tillgång. Detta var till ingen nytta. Jag sedan fick veta att kapa detta och detta forum, så jag undrar om jag ska gå härifrån.

Please help!
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Hårddisk Fel om uppstart - "Disk Error" "Tryck på valfri tangent för att starta" ashaiba General Hardware Chat 6 13 mars 2009 15:56
Kommer "Office 95" arbeta med "Windows XP"? Raynhawk Office Suites & Applications 4 23 februari 2009 17:01
Flera "saker" som går fel på laptop Razer General Software Chat 4 10 august 2008 15:30
Det går inte att sätta "Aktivera" funktion "om" i Bios ref CD / DVD. ashmehta Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 8 17 juni 2008 02:56
Bärbar dator inte startar, "syntax" eller "disk error". aechain Windows-operativsystem 5 24 januari 2008 15:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.