![]() |
|
| |||
| |||
| beklager, hvis jeg forsvarlig krævende ^ ^ bare om at bestille nogle dele og jeg dont kende hvad os til at gå med ... håber u fyrene kunne give mig en hånd Det vil hovedsagelig blive brugt til gaming im øjeblikket bruger 2GB RAM grundlæggende .... 32bit eller 64 bit? XP Pro eller Vista Ultimate Jeg kan få mine fingre i XP Pro 64bit for £ 50 men im confuseled! Please help thanks in advance craiig / / |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvis du ikke har over 3 GB RAM, hvorfor gider med besværet med at gøre med at finde ting forenelig med 64-bit (chauffører, av osv.)?
Så vidt xp vs vista, det hele afhænger af, hvor du vil. Jeg kører Vista Ultimate, men jeg har løbet ind i mange problemer, hvoraf de fleste har været glattede ud som tiden går, men det er helt op til dig. Jeg vil sige, XP, hvor du skal gå. Men hvis du gør gå 64bit, Vista x64 har meget venligere vurderinger end XP x64 Mit system: hAvAAck Byg 3
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| TBH, eventuelle nye computer skal køre Vista nu. Der er en masse mindre problemer med det nu da der var. 32 / 64 bit er bare et personligt valg. 64 er fremtiden, og støtte bliver det meget bedre, men mange programmer har stadig problemer med det. Jeg foreslår, at du vælger Vista 32 bit. 32 bit vil kun støtte omkring 3 GB RAM selv.