![]() |
|
| |||
| |||
| sorry als ik het goed veeleisende ^ ^ alleen om iets te delen en i dont know what os te gaan met ... hopen u guys kunnen geven me een hand het wordt vooral gebruikt voor games im momenteel 2GB ram wezen .... 32 bit of 64 bit? XP Pro of Vista Ultimate Ik kan mijn handen op xp pro 64bit voor £ 50 maar im confuseled! help Thanks in advance craiig / / |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| als u niet meer dan 3 optredens van ram, waarom zou de moeite van het omgaan met het vinden van dingen compatibel met 64 bits (chauffeurs, av, etc)?
Wat xp vs vista, alles hangt af van waar u wilt. Ik Vista Ultimate, maar ik heb toch veel problemen, waarvan de meeste zijn gladgestreken in de loop der tijd op, maar dat is helemaal aan jou. Ik zou zeggen XP is waar je moet gaan. Maar als je verder 64bit, vista x64 heeft veel vriendelijker beoordelingen dan XP x64 Mijn Systeem: hAvAAck build 3
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| TBH, elke nieuwe computer moeten worden uitgevoerd Vista nu. Er zijn veel minder problemen met het nu dan er waren. 32 / 64 bit zijn gewoon een persoonlijke keuze. 64 is de toekomst, en steun wordt steeds een stuk beter, maar veel programma's nog steeds problemen mee. Ik stel u Vista 32 bit. 32 bit ondersteunen slechts ongeveer 3 GB aan RAM-al.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Quick Time is een echte pijn, echt snel ... | cheesepuff | Multimedia & Codecs | 2 | 19 jun 2008 10:42 |
| Behoefte aan een beetje hulp voor de bouw van dit pct antwoord nodig ASAP | Cew27 | Algemeen Hardware Chat | 29 | 10 mrt 2008 13:48 |
| Snel Antwoorden Niet Werken | evilfantasy | Gemeenschap Nieuws & Chat | 3 | 11 feb 2008 12:38 |
| Moeten heel snel antwoord, oververhitting! | Eltocliousus | Algemeen Hardware Chat | 8 | 20 Jan 2008 10:17 |
| Thread Tools | |
| |