![]() |
|
| |||
| |||
| beklager hvis jeg høres krevende ^ ^ bare om å bestille noen deler og jeg dont vite hva os å gå med ... håper u fyrene kunne gi meg en hånd det blir i hovedsak brukes til gaming im øyeblikket 2 GB RAM utgangspunktet .... 32bit eller 64 bit? XP Pro eller Vista Ultimate jeg kan få hendene mine på xp pro 64bit for £ 50 men im confuseled! behage hjelpe takk på forhånd craiig / / |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvis du ikke har over 3 gigabyte med RAM, hvorfor bry deg med å måtte forholde seg til å finne ting som er kompatibel med 64 bit (drivere av, osv.)?
Såvidt xp vs vista, alt avhengig av hvor du vil. Jeg kjører Vista Ultimate, men jeg har kjørt i mange problemer, de fleste som har vært smoothed ut som tiden går, men det er helt opp til deg. Jeg vil si at XP er hvor du skal gå. Men hvis du gjør gå 64bit, Vista x64 har mye vennligere vurderinger enn XP x64 Min System: hAvAAck Bygg 3
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| TBH eventuelle nye datamaskinen skal kjøre Vista nå. Det er mye mindre problemer med det nå så var det. 32 / 64 bit er bare et personlig valg. 64 er fremtiden, og støtte blir mye bedre, men mange programmer har fortsatt problemer med den. Jeg foreslår at du velger Vista 32 bit. 32 bit kun støtter omtrent 3 GB RAM skjønt.