![]() |
|
| |||
| |||
| Förlåt om jag låter krävande ^ ^ bara om att för vissa delar och jag vet inte vad oss att gå med ... hoppas u killar kunde ge mig en hand Det kommer främst att användas för spel im använder 2GB RAM sett .... 32bit eller 64 bit? XP Pro eller Vista Ultimate jag kan få mina händer på XP Pro 64bit för £ 50 men im confuseled! vänligen hjälp tack på förhand craiig / / |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du inte har mer än 3 gig RAM, varför bry med att krångla med att hitta saker kompatibla med 64-bitars (förare, AV, etc)?
Såvitt xp vs vista, det beror på vilken du vill. Jag kör Vista Ultimate, men jag har stött på många problem, av vilka de flesta har jämnas ut med tiden, men det är helt upp till dig. Jag skulle säga att XP är där du ska gå. Men om du går 64bit, Vista x64 har mycket vänligare recensioner än XP x64 Mitt System: hAvAAck Bygg 3
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| TBH varje ny dator ska köra Vista nu. Det finns ett mycket mindre problem med det nu då fanns. 32 / 64 bitars är bara ett personligt val. 64 är framtiden och stöd blir en mycket bättre, men många program fortfarande har problem med det. Jag föreslår att du väljer Vista 32 bit. 32 bit kommer endast att stödja cirka 3 gigabyte RAM dock.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Quick Time blir en verklig smärta, en snabbis ... | cheesepuff | Multimedia & Codecs | 2 | 19 juni 2008 10:42 |
| Behöver lite hjälp för att bygga detta st svar behövs ASAP | Cew27 | General Hardware Chat | 29 | 10 mars 2008 13:48 |
| Snabbt svar fungerar inte | evilfantasy | Gemenskapen Nyheter & Chat | 3 | 11 februari 2008 12:38 |
| Behöver mycket snabbt svar, överhettning! | Eltocliousus | General Hardware Chat | 8 | 20 januari 2008 10:17 |
| Thread Tools | |
| |