![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi guys,
Jeg ved det grundlæggende gerne arbejder med x64-processorer og x64-drivere er nødvendige - men hvorfor er x64 drivere og programmer er nødvendige? Jeg sværger, jeg har læst på wikipedia, at x64-versioner har en slags emulator i dem til at emulere x86 (32 bit), således sikkert x64-programmer og drivere er ikke behov for? du kan bare bruge x86? Tak, fordi du tog tid til at forklare! Mit system: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Err, 64bit drivere er skrevet til oplåsning 64bit funktioner.
| |||
| |||
| Ahhh ok. Men hvad hvis der er et stykke hardware, der ikke har x64-drivere? For eksempel DVD-drev eller Wireless PCI-kort? Også skal jeg bruge særlige x64 spil, programmer osv.? Principielt er jeg sussing om at gå x86 Vista Ultimate af x64 Vista Ultimate. |
|
| |||
| |||
| Alt har brug for en chauffør, hvis du ikke kan få en 64bit driver hardware vil ikke fungere. 64bit OS behov 64bit drivers men vil gerne køre 32bit spil / software. |
|
| |||
| |||
| Så skal jeg installere 64 bit OS, og derefter downloade driverne fra den fremstiller websted og installere dem? |
|
| |||
| |||
| Jeg vil sørge for 64bit drivere er tilgængelige for din hardware først. Så ja, er du nødt til at installere operativsystemet, inden du installerer drivere. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du får detailversionen, den kommer med 32 bit og 64 bit i pakken. Så hvis du synes, at det ikke fungerer sammen med 64 bit, kan du altid re-install som 32 bit
| |||
| |||
| Ja det er rigtigt - men jeg ville få OEM version på grund af den prisforskel, og jeg kan holde fast min nye harddisk rækkefølge på samme tid! |
|
| |||
| |||
| Personligt ville jeg gå 32bit, er det bedre støttes og 64bit er ikke rigtigt bliver brugt af software og spil beslutningstagere ATM. |
|
| |||
| |||
| men er abbility til at have mere RAM værd at have 64 bit? Eller du kunne have duel boot med detailhandel, har 64-bit for spil (for at udnytte mere RAM) og 32-bit for alt andet. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ved hjælp af forskellige OS's Need Help Fjernelse af GRUB | Loganair | Linux & Alternative OS | 0 | 26. maj 2009 17:23 |
| Nero 9 - prøveversioner samme som fulde versioner? | banjoman | Multimedia & Codecs | 2 | 23. maj 2009 19:59 |
| Forskel mellem OEM og Retail versioner af OS | P5200 | Windows-operativsystemer | 8 | 11 februar 2009 10:01 |
| Følge op på emnet i Windows OS's | Axegrinder | Virus, Spyware & Sikkerhed | 7 | 14 februar 2008 15:10 |
| PS3 forskellige versioner | xactly | PC & Console Gaming | 4 | 22 oktober 2007 10:33 |
| Thread Tools | |
| |