![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi guys,
Tiedän, että perusasiat kuten toimii x64-prosessorit ja x64 kuljettajia tarvitaan - mutta miksi x64 ajurit ja ohjelmia tarvitaan? Vannon Luin Wikipediasta, että x64-versiot ovat eräänlainen emulaattori niihin emuloivat x86 (32 bit) järjestelmät, niin varmasti x64 ohjelmia ja ajureita ei tarvita? voit käyttää x86? Kiitos, että aikaa selittää! My System: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Err, 64bit ajurit on kirjoittanut avata 64bit ominaisuuksia.
| |||
| |||
| Ahhh ok. Mutta entä jos on osa laitetta, joka ei ole x64-ajurit? Esimerkiksi DVD-asema tai Langaton PCI-kortin? Myös minun on erityisen x64 pelit, ohjelmat jne.? Periaatteessa olen sussing onko mennä x86 Vista Ultimate on x64 Vista Ultimate. |
|
| |||
| |||
| Kaikki tarvitsee kuljettajaa, jos et voi saada 64bit kuljettajan laitteisto ei toimi. 64bit OS tarve 64bit ajurit mutta onneksi ajaa 32bit pelejä / ohjelmia. |
|
| |||
| |||
| Joten minun pitäisi asentaa 64-bittinen käyttöjärjestelmä, sitten ladata ohjaimia, valmistaa verkkosivuilta ja asentaa ne? |
|
| |||
| |||
| I'd varmista 64bit-ajurit ovat saatavilla laitteistoosi ensin. Sitten kyllä, sinun täytyy asentaa OS ennen Ohjainten asentaminen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos saat vähittäiskaupan version mukana tulee 32-bittinen ja 64-bittinen tai pakkauksen. Joten jos löydät se ei toimi 64-bittinen, voit aina uudelleen asentaa 32-bittinen
| |||
| |||
| Todellakin, että on oikein - mutta aioin saada OEM-versio, koska hintaero ja voin pysyä minun uuden kovalevyn järjestystä samaan aikaan! |
|
| |||
| |||
| Itse aion mennä 32bit on parempi tukea ja 64bit ei ole oikeastaan käytetty ohjelmisto ja peli päättäjien ATM. |
|
| |||
| |||
| mutta se on abbility on enemmän RAM syytä ottaa 64-bittinen? Tai sitten voi olla duel boot kanssa vähittäissaamisten on 64 bittiä pelit (käyttämään enemmän RAM) ja 32 bittiä kaiken muun. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Käyttäen erilaisia OS: n Need Help poistaminen GRUB | loganair | Linux & Alternative OS | 0 | 26. toukokuuta 2009 17:23 |
| Nero 9 - Trial VERSIOT sama kuin täysi-versiot? | banjoman | Multimedia & Codecs | 2 | 23. toukokuuta 2009 19:59 |
| Eroa OEM ja Retail VERSIOT OS | P5200 | Windows-käyttöjärjestelmät | 8 | 11th Feb 2009 10:01 |
| Jatkan siitä aiheesta Windows OS: n | Axegrinder | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 7 | 14th Feb 2008 15:10 |
| Ps3 eri versioita | xactly | PC & Console Gaming | 4 | 22. lokakuu 2007 10:33 |
| Thread Tools | |
| |