![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi guys,
Ik ken de basisprincipes, zoals werken met x64-processoren, en x64 drivers nodig - maar waarom zijn x64 drivers en programma's nodig? Ik zweer dat ik lees op wikipedia dat de x64-versies hebben een soort van emulator in hen te x86 emuleren (32 bit) systemen, dus zeker x64 programma's en drivers zijn niet nodig? je kan gewoon gebruik x86? Bedankt dat u de tijd om uit te leggen! Mijn Systeem: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Err, zijn 64bit drivers geschreven om te ontgrendelen 64bit functies.
| |||
| |||
| Ahhh ok. Maar wat als er een stukje hardware die geen x64 drivers? Bijvoorbeeld, DVD-station of draadloze PCI kaart? Ook heb ik speciale x64 spellen, programma's enz.? In principe ben ik sussing of voor x86 Vista Ultimate te gaan van de x64 Vista Ultimate. |
|
| |||
| |||
| Alles heeft een stuurprogramma nodig, als je niet kunt een 64-bit driver de hardware zal niet werken te krijgen. Behoefte 64bit OS's 64bit drivers maar gelukkig lopen 32bit games / software. |
|
| |||
| |||
| Dus moet ik de 64-bits besturingssysteem te installeren, download dan de drivers van de fabrikanten website en deze installeren? |
|
| |||
| |||
| Ik zou er zeker 64bit drivers zijn beschikbaar voor uw hardware eerste. Ja, dan moet u het besturingssysteem voorafgaand aan de installatie van drivers te installeren. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als je de retail versie te krijgen, het gaat met 32-bits en 64-bits in het pakket. Dus als je merkt dat het niet werkt met 64-bits, kon je altijd opnieuw installeren als 32-bits
| |||
| |||
| Inderdaad, dat klopt - maar ik ging naar de OEM-versie te wijten aan het prijsverschil te krijgen en ik kan mijn nieuwe harde schijf in te steken op hetzelfde moment! |
|
| |||
| |||
| Persoonlijk geef ik de 32bit zou gaan, is het beter ondersteund en 64bit is niet echt wordt gebruikt door software-en game-makers ATM. |
|
| |||
| |||
| maar is het abbility om meer RAM hebben moeite met 64 bit? Of je zou ook duel starten met de detailhandel, zijn 64-bit voor games (meer RAM-geheugen te gebruiken) en 32 bits voor de rest. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Met behulp van diverse OS's Need Help verwijderen GRUB | Loganair | Linux & Alternative OS | 0 | 26 mei 2009 17:23 |
| Nero 9 - Trial versies hetzelfde als de volledige versies? | banjoman | Multimedia & Codecs | 2 | 23 mei 2009 19:59 |
| Verschil tussen OEM en Retail versies van OS | P5200 | Windows besturingssystemen | 8 | 11 feb 2009 10:01 |
| Een vervolg op het onderwerp in Windows OS's | Axegrinder | Virus, spyware & Security | 7 | 14 feb 2008 15:10 |
| Ps3 verschillende versies | xactly | PC & Gaming Console | 4 | 22 okt 2007 10:33 |
| Thread Tools | |
| |