![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg prøver å installere web cam på Vaio bærbar PC som kjører Vista ... Service Pack 1 ... Det forteller meg at jeg trenger Service Pack 2 eller høyere! Må jeg kjøpe denne eller kan jeg laste det ned? Den nevner også behovet for høyhastighets USB 2 porter! Vil min laptop har disse, er det om lag 2 år? Jeg er forvirret fordi min PC som er 2 år eldre enn min laptop har Service Pack 3 installert og kameraet arbeidet med det første gang uten problemer. Takk Steve |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, du laste ned Service Pack 2 fra Microsofts nettside eller via Windows Update.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows XP Service Pack 3 | rbscooby | Windows-operativsystemer | 6 | I dag 12:45 |
| Windows XP Service Pack 2 fra Service Pack 1 | skur | Windows-operativsystemer | 6 | 21 mars 2009 08:54 |
| Oppdatering til Service Pack 3 Fra Service Pack 1 | ralphp | Windows-operativsystemer | 4 | 2 mars 2009 14:28 |
| Windows XP Service Pack 2 | teenee23 | General Software Chat | 7 | 23 mars 2008 13:50 |
| Service Pack 2 | Scouse | Windows-operativsystemer | 4 | 9 oktober 2007 13:44 |
| Thread Tools | |
| |