![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag försöker installera webbkamera på Vaio laptop som kör Vista ... Service Pack 1 ... Det säger jag behöver service pack 2 eller högre! Måste jag köpa den här eller kan jag ladda ner det? Man nämner också behovet av höghastighets usb 2-portar! Kommer min laptop har dessa, det är ca 2 år gammal? Jag är förvirrad eftersom min dator som är 2 år äldre än min laptop har Service Pack 3 installerat och kameran arbetat med det första gången utan några problem. Tack Steve |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, du hämta Service Pack 2 från Microsofts webbplats eller via Windows Update.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Windows XP Service Pack 3 | rbscooby | Windows-operativsystem | 6 | Igår 12:45 |
| Windows XP Service Pack 2 från Service Pack 1 | byggnad | Windows-operativsystem | 6 | 21 mars 2009 08:54 |
| Uppdatera till Service Pack 3 Från Service Pack 1 | ralphp | Windows-operativsystem | 4 | 2 mars 2009 14:28 |
| Windows XP Service Pack 2 | teenee23 | General Software Chat | 7 | 23 mars 2008 13:50 |
| Service Pack 2 | LIVERPOOLDIALEKT | Windows-operativsystem | 4 | 9 oktober 2007 13:44 |
| Thread Tools | |
| |