![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| im installere xp i trykke F6 når det forteller meg så jeg kan få SATA bilde det forteller meg å sette inn disketten som fulgte med mobo jeg så det sier pres angir jeg men da det bare jepps si trykk enter jeg seriøst gå å slå det dumt
vennligst some1 fortelle meg hvordan kan jeg fikse dette også om jeg overse at den kommer opp sier ftdisk korrupte trykk enter jeg så det sier trykk ENTER for å rebboot HJELP MEG PLEASE! Min System: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv å gjøre SATA driver platen igjen, bruke en annen disketten.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du synes å ha mye problemer med maskinen .....
| |||
| |||
| Ok sikre at diskettstasjonen isnt skadet, eller prøv unattaching og reattaching?, Kanskje ikke den diskettstasjon men bare en tanke? |
|
| |||
| |||
| vil gjøre thnx ill se hvordan dette går på en stund når de fikk viruset er syk reinstall |
|
| |||
| |||
| Slår ut Hard Drive Controller ble satt til RAID ikke SATA, endre innstillingen i BIOS mente jeg ikke lenger måtte bruke en floppy, jeg er enkel til tider .Sitat:
. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Rare problem prøver å installere AOL | P5200 | General Software Chat | 5 | 2 mars 2009 13:24 |
| XP installerer problem (henge) | xactly | Windows-operativsystemer | 7 | 9 oktober 2008 09:52 |
| Programvareinstallering problem. | rbirckhead | General Software Chat | 1 | 2 januar 2008 19:18 |
| Installere XP Pro. Problem | Benji | Windows-operativsystemer | 9 | 11 desember 2007 13:14 |
| Word installert problem | redvet | Office Suites & Applications | 4 | 11 juni 2007 09:51 |
| Thread Tools | |
| |