![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| im installera xp i tryck F6 när den säger till mig så jag kan få SATA image det säger mig att sätta i disketten som följde med mobo jag göra då det står PRES träda jag göra men då är det bara jepps säga trycker in Jag är allvarligt händer att slå det dumt
vänligen some1 berätta Hur åtgärdar jag detta även om jag bortse från att det kommer upp säger ftdisk korrupta tryck enter jag göra då det står tryck ENTER för att rebboot HJÄLP MIG TACK! Mitt System: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prova att göra SATA föraren skivan igen, använd en annan diskett.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du verkar ha en hel del problem med datorn .....
| |||
| |||
| Ok se diskettenheten isnt skadade eller försöka unattaching och återmonterar?, Kanske inte diskettenheten men bara en tanke? |
|
| |||
| |||
| kommer att göra thnx ill se hur det går ett tag efter att dess har viruset är sjuka installera |
|
| |||
| |||
| Släcker Hard Drive Controller var inställt på att RAID inte SATA, ändrar inställning i BIOS menade jag inte längre behöver använda en diskett, jag är enkel ibland .Citat:
. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Konstiga Problem försöker installera AOL | P5200 | General Software Chat | 5 | 2 mars 2009 13:24 |
| XP install problem (låser sig) | xactly | Windows-operativsystem | 7 | 9 oktober 2008 09:52 |
| Programvaran installeras problem. | rbirckhead | General Software Chat | 1 | 2 januari 2008 19:18 |
| Installera XP pro. Problem | Benji | Windows-operativsystem | 9 | 11 december 2007 13:14 |
| Word installerat problem | redvet | Office Suites & Applications | 4 | 11 juni 2007 09:51 |
| Thread Tools | |
| |