![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Efter mange timers Tring at installere xp har jeg kom her igen for at søge hjælp. Jeg har lige fået en ny PSU og GPU (
OCZ 600 W og MSI 8800gt OC ) Jeg troede det ville være bedre at geninstallere mit system for at gøre den ren og frisk ud for mit nye kort, men når installationen bliver til 34 minutter det bare hænger. Jeg har prøvet alle de løsninger til at løse dette gerne Reding filen Setupapi.log og sletning af den sidste. Inf-filer, men til ingen nytte. Kan nogen venligst hjælpe Jeg har næsten mistet al min tålmodighed med denne . Mit system: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kunne være din harddisk, laver du en fuldt format før installere og du kan også prøve at sætte det i en anden maskine og kører en fuldstændig kontrol disken på det til at passe eventuelle fejl.
| |||
| |||
| gøres fuldt format to gange (tog timer) og 3 hurtige formater. |
|
| |||
| |||
| sorry for dobbelt post, men jeg formåede at få Vista Ultimate 64 at installere så syge skal bruge, at for tiden. |
|
| |||
| |||
| lol hvorfor du ønsker XP, hvis du fik at vista medmindre din cp er crap som mit ... |
|
| |||
| |||
| Jeg ønsker XP skyldes, at Øresund førere er ikke kompatible med Vista. Også gør min PC ser crap? (! NO!) Du har forbudt Hvad ved du! ! Narre STOP Spamming! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kunne være, at XP-disken er brudt ....
|
| |||
| |||
| Jeg er tilbage på XP, jeg gjorde få lyden bilister til at arbejde på Vista ved at køre i XP-mode (højre-klik, egenskaber), men udførelsen er forfærdeligt i de fleste hvis ikke alle spil og demoer. Crysis kører på en djævelsk 5FPS sammenlignet med 15FPS på XP. Ved hjælp af CCC (Crysis Custom Config) Jeg er i stand til at opnå mellem 20 - 30 FPS . Men en systemopgradering er det bedste valg men også kæreste.Jeg havde til fysisk ramt theHard Drive for at arbejde, og jeg senere realiseret i bios er blevet sat til RAID ikke SATA (ikke at det gjorde nogen forskel). |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Xp installere problem | xactly | Windows-operativsystemer | 5 | 20 oktober 2009 09:57 |
| Bios Hang Ved brugerinput | xactly | General Hardware Chat | 1 | 22 September 2009 13:45 |
| GPU Issue? PC Kun Boots i fejlsikret. Ellers Graphic Fejl og Hang. | lukeflegg | General Hardware Chat | 6 | 7 juli 2009 20:03 |
| Installere XP pro. Problem | Benji | Windows-operativsystemer | 9 | 11th Dec 2007 13:14 |
| (XP) System Hæng på Startup Fix | lineal | General Software Chat | 3 | 11. sep 2006 13:00 |
| Thread Tools | |
| |