![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kun monta tuntia Tring asentaa xp olen tullut tänne jälleen etsimään apua. Olen juuri saanut uuden PSU ja GPU (
OCZ 600W ja MSI 8800gt OC ) Ajattelin, että olisi parempi asenna my system tehdä tuore ja puhdas uusi kortti, mutta kun asentaa saa 34 minuuttia se vain jumittuu. Olen yrittänyt kaikki ratkaisut ratkaista tämä kuten Reding Setupapi.log-tiedoston ja poistamalla viimeinen. Inf-tiedostot, mutta tuloksetta. Voisiko joku ystävällisesti auttaa i on lähes menettänyt kaikki kärsivällisyyttä tämän . My System: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voisi olla kovalevyllesi, sinä teet TÄYDELLINEN muotoon ennen asentaa ja voit kokeilla myös asettaa sen toiselle koneelle ja käytössä on TÄYDELLINEN tarkistaa levyn sitä sovi mahdollisista virheistä.
| |||
| |||
| Tehty täysikokoisina kahdesti (otti tuntia) ja 3 nopeasti muodossa. |
|
| |||
| |||
| pahoillani kaksoiskauttakulun postitse mutta olen onnistunut saamaan Vista Ultimate 64 asentaa niin huonosti käyttää, että tällä hetkellä. |
|
| |||
| |||
| lol, miksi haluat xp jos sinulla on, että näköala paitsi jos cp on paska, kuten minun ... |
|
| |||
| |||
| Haluaisin XP johtuu siitä, että Ääni-ohjaimet eivät ole yhteensopivia Vistan kanssa. Myös ei minun PC katsoa crap? (! EI!) Sinulla on kielletty mitä tiedätte! ! Fool STOP spamming! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se voisi olla, että XP: n levy on rikki ....
|
| |||
| |||
| Olen takaisin XP: n, I did get äänen kuljettajien työtä Vista suorittamalla Windows XP: n tila (Right-Click-ominaisuudet), mutta suorituskyky on kauheaa useimmissa ellei kaikkia pelejä ja demoja. Crysis runs on pirullinen 5FPS verrattuna 15FPS on XP. Käyttämällä CCC (Crysis Mukautettu Config) Olen pääsemme välillä 20 - 30 FPS . Mutta järjestelmän päivitys on paras valinta mutta myös kallein.Minulla oli fyysisesti osuma theHard Drive se toimii, ja i myöhemmin realisoida bios on asetettu RAID ei SATA (ei se mitään merkitystä). |