![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Na vele uren van Tring te installeren xp heb ik hier weer op zoek naar hulp. Ik heb een nieuwe PSU en GPU (
OCZ 600W en MSI 8800gt OC ) Ik dacht dat het beter zou zijn om opnieuw mijn systeem om vers en schoon zijn voor mijn nieuwe kaart maar wanneer de installatie krijgt tot 34 minuten het net hangt. Ik heb geprobeerd alle oplossingen op te lossen zoals Reding het bestand Setupapi.log en verwijderen van de laatste. Inf bestanden, maar het heeft niets geholpen. Kan iemand alsjeblieft helpen Ik heb bijna al mijn geduld verloren met deze . Mijn Systeem: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan je harde schijf, doe je een volledig model voor het installeren en je kan ook proberen om hem in een andere machine draait een volledige controle op de schijf te passen eventuele fouten.
| |||
| |||
| gedaan volledig model tweemaal (nam uur) en 3 snel formaten. |
|
| |||
| |||
| sorry voor dubbele post maar ik geslaagd om Vista Ultimate 64 te installeren met behulp van zo ziek worden dat voor het moment. |
|
| |||
| |||
| lol waarom je wilt XP Als je dat Vista tenzij uw cp is onzin als het mijne ... |
|
| |||
| |||
| Ik zou willen dat XP te wijten aan het feit dat het geluid de bestuurders zijn niet compatibel met Vista. Ook heeft mijn pc kijken crap? (! NEE!) Je hebt verboden wat weet je! ! STOP SPAMMING FOOL! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het zou kunnen zijn dat de XP-schijf is gebroken ....
|
| |||
| |||
| Ik ben terug op XP, ik heb u de stuurprogramma's goed te werken op Vista draait in de XP modus (klik met de rechtermuisknop, Eigenschappen), maar de voorstelling is vreselijk in de meeste zo niet alle games en demo's. Crysis draait op een duivelse 5FPS vergeleken met 15FPS op XP. Door het gebruik van CCC (Crysis Custom Config) Ik ben in staat om tussen 20 - 30 FPS . Maar een systeem upgrade is de beste keuze maar ook de duurste.Ik moest fysiek hit theHard Drive voor haar werk, en ik later gerealiseerd in de bios is ingesteld om niet RAID SATA (niet dat het enige verschil). |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Xp installeren probleem | xactly | Windows besturingssystemen | 5 | 20 oktober 2009 09:57 |
| Bios Hang Na invoer van de gebruiker | xactly | Algemeen Hardware Chat | 1 | 22 september 2009 13:45 |
| GPU Issue? PC Alleen Boots in Safe. Anders Graphic Storingen en Hang. | lukeflegg | Algemeen Hardware Chat | 6 | De 7 juli 2009 20:03 |
| Installeer XP Pro. Probleem | Benji | Windows besturingssystemen | 9 | 11 dec 2007 13:14 |
| (XP) systeem loopt vast bij het opstarten Fix | liniaal | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 11 Sep 2006 13:00 |
| Thread Tools | |
| |