![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Etter mange timer med Tring installere xp jeg kom hit igjen på leting etter hjelp. Jeg har akkurat fått en ny PSU og GPU (
OCZ 600W og MSI 8800gt OC ) Jeg trodde det ville være bedre å installere systemet for å gjøre det friskt og rent for det nye kortet, men når installere får 34 minutter det bare henger. Jeg har forsøkt alle løsninger for å løse dette som Reding filen Setupapi.log og slette den siste. Inf-filer, men til ingen nytte. Kan noen vennligst hjelpe Jeg har nesten mistet all min tålmodighet med denne . Min System: xX_TeK_GaMeR_Xx
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan være harddisken din, gjør du ett fullt format før du installerer og du kan også prøve å sette den i en annen maskin og kjører en full sjekk disk på den for å passe eventuelle feil.
| |||
| |||
| gjøres fullt format to ganger (tok timer) og 3 raske formater. |
|
| |||
| |||
| sorry for dobbel post, men jeg klarte å få Vista Ultimate 64 installere så dårlig til å bruke det på det nåværende tidspunkt. |
|
| |||
| |||
| lol hvorfor du vil ha XP hvis du har det vista med mindre cp er crap som mitt ... |
|
| |||
| |||
| Jeg ønsker XP på grunn av at Lyd drivere er ikke kompatibel med Vista. Også gjør PCen ser crap? (! NO!) Du har utestengt Hva vet du! ! Fool STOP Spamming! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan være at XP-platen er ødelagt ....
|
| |||
| |||
| Jeg er tilbake på XP, jeg skulle få lyd drivere til å fungere på Vista ved å kjøre i XP-modus (høyreklikk, egenskaper), men ytelsen er forferdelig i de fleste om ikke alle spill og demoer. Crysis kjører på et diabolical 5FPS forhold til 15FPS på XP. Ved hjelp av CCC (Crysis Tilpasset Config) jeg er i stand til å oppnå mellom 20 - 30 FPS . Men en systemoppgradering er det beste valget men også Kjære.Jeg måtte fysisk rammet theHard Drive for den å arbeide, og i senere realisert i bios er satt til RAID ikke SATA (ikke at det gjorde noen forskjell). |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Xp installere problem | xactly | Windows-operativsystemer | 5 | 20 oktober 2009 09:57 |
| Bios Hang Upon brukerinndata | xactly | General Hardware Chat | 1 | 22 september 2009 13:45 |
| GPU utgave? PC Bare Boots i sikkermodus. Ellers Grafisk Feil og Hang. | lukeflegg | General Hardware Chat | 6 | 7 juli 2009 20:03 |
| Installere XP Pro. Problem | Benji | Windows-operativsystemer | 9 | 11 desember 2007 13:14 |
| (XP) System Hang ved oppstart Fix | linjal | General Software Chat | 3 | 11. sep 2006 13:00 |
| Thread Tools | |
| |