![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har mere end 2GB RAM i min bærbare computer nu, og næsten aldrig bruge det hele. Men Windoze insisterer på at give mig oodles langsom cache. Jeg ønskede at eksperimentere med at fjerne den side, fil eller minimere det. Jeg har gjort dette før, men ikke for nylig! OK, Kontrolpanel, System, Avanceret, Performance Indstillinger, Avanceret, Skift. Indstil side filen til 2 Mb (minimum), 2 MB (maks.), gå ud, genstarte, og intet andet! Samme gamle indstillinger, ingen forandring! Jeg selv har forsøgt at ændre indstillinger i registreringsdatabasen, men igen ikke noget. Klart en fejl, men alle kender en løsning?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| gøre en bænk mærke test af hele din computer for at se, hvad der præcist er langsom. måske sin noget ud over dit iørefaldende. eller er det bare, at du vil bruge din RAM og bare glemme den side filen, og lad RAM tage over for det?
| |||
| |||
| Sidstnævnte!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| ... hva '? |
|
| |||
| |||
| Jeg vil bare bruge RAM
|
| |||
| |||
| få vista. |
|
| |||
| |||
| Hvad, at langsom den ned? ![]() ![]() ![]()
|
| |||
| |||
| godt, der går alle dine RAM du ønskede at bruge: P |
|
| |||
| |||
| Gå væk, Og lad nogen kyndige svar!
|
| |||
| |||
| lol. godt, hvis du ønsker et godt svar, hvordan om dette. Spille videospil. hi udgangen dem. lægge dine RAM til god brug. Eller gøre nogle Video redigering. |