![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on yli 2 Gt RAM minun laptop nyt ja tuskin koskaan käyttää kaikki sitä. Kuitenkin Windoze vaatii annoitte minulle älyttömästi jtk hidas välimuisti. Halusin kokeilla poistamalla sivun tiedoston tai minimoida se. Olen tehnyt tämän ennenkin, mutta ei viime aikoina! OK, Control Panel, System, Advanced Performance Asetukset, Lisäasetukset, Muuta. Aseta sivu tiedosto 2Mb (vähintään), 2Mb (enintään), mene pois, käynnistä, eikä mikään! Samat vanhat asetukset, ei muutu! Olen jopa yrittänyt muuttaa rekisterin asetuksia, mutta ei mitään. Selvästi virhe, mutta jos tiedät kiertotapaa?
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| tehdä kiintopiste testi koko tietokoneen, mitä tarkalleen on hidasta. ehkä se jotain lisäksi sinun tarttuva. vai onko se vain siitä, että haluat käyttää RAM-muistia ja vain unohtaa sivun tiedosto ja anna RAM ottaa siitä?
| |||
| |||
| Jälkimmäinen!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| ... vai? |
|
| |||
| |||
| Haluan vain käyttää RAM
|
| |||
| |||
| saada näköala. |
|
| |||
| |||
| Mitä hidastuvan sen alas? ![]() ![]() ![]()
|
| |||
| |||
| hyvin, menee kaikki RAM halusitte käyttää: P |
|
| |||
| |||
| Mene poisJa anna joku tuntevien vastaus!
|
| |||
| |||
| lol. hyvin, jos haluat hyvää vastausta, miten tästä asiasta. Pelaa videopeli. hi lopussa niitä. laittaa RAM hyvään käyttöön. Vai joitakin Video editointi. |