![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb meer dan 2 Gb RAM-geheugen in mijn laptop nu en bijna nooit gebruik te maken van alles. Echter, windows klem op dat ik hopen van trage cache. Ik wilde experimenteren met het verwijderen van de pagina-bestand of het minimaliseren ervan. Ik heb dit gedaan, maar niet de laatste! OK, Configuratiescherm, Systeem, Geavanceerd, Prestaties Instellingen, Geavanceerd, Wijzigen. Stel de pagina bestand 2Mb (minimum), 2Mb (maximum), ga uit, herstart, en niets! Dezelfde oude instellingen, geen verandering! Ik heb zelfs geprobeerd het veranderen van de registry-instellingen, maar ook niets. Duidelijk een bug, maar iedereen weet dat een oplossing?
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| doen een bankje merk test van uw hele computer om te zien wat precies is traag. misschien zijn er iets naast je catchy. of is het gewoon dat je gebruik wilt maken van uw RAM en gewoon vergeten de pagina bestand en laat het RAM overnemen voor dat?
| |||
| |||
| De laatste!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| ... he? |
|
| |||
| |||
| Ik wil alleen maar gebruik te maken van het RAM-geheugen
|
| |||
| |||
| get Vista. |
|
| |||
| |||
| Wat te langzaam neer? ![]() ![]() ![]()
|
| |||
| |||
| Nou, er gaat al uw RAM-geheugen die u wilt gebruiken: P |
|
| |||
| |||
| Ga wegEn laat iemand deskundig antwoord!
|
| |||
| |||
| lol. Nou, als je een goed antwoord hoe hierover. Play-video-game. hi einde zijn. Leg je RAM naar goed gebruik. Of wat videobewerking. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Externe USB Hard Drive Gesloten | platti | Drives & Removable Media | 8 | 1 mei 2009 12:48 |
| Machtigingen resetten - systeem geblokkeerd uit | mctaguma | Windows besturingssystemen | 2 | 11 dec 2008 11:38 |
| Mijn DVD ± RW schrijf snelheden zijn geblokkeerd op minimum.Why? | hydra7 | Drives & Removable Media | 3 | 29 nov 2008 06:26 |
| Gesloten van Windows Vista | windows3001 | Windows besturingssystemen | 6 | 17 apr 2008 04:59 |
| Im Locked Out! | Paul in Londen | Windows besturingssystemen | 9 | 17 aug 2007 06:00 |
| Thread Tools | |
| |