![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har over 2GB RAM i min laptop nå og neppe noensinne utnytte alt. Men Windoze insisterer på å gi meg oodles av treg buffer. Jeg ønsket å eksperimentere med å fjerne side fil eller minimere den. Jeg har gjort dette før, men ikke siste! OK, Kontrollpanel, System, Avansert, Ytelse Innstillinger, Avansert, Endre. Sett side fil til 2MB (minimum), 2 MB (maksimum), gå ut, start, og ingenting! Samme gamle innstillinger, ingen forandring! Jeg prøvde å endre registerinnstillinger, men igjen noe. Tydelig en feil, men alle vet en løsning?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| gjøre en benk mark test av hele maskinen for å se hva er treg. Kanskje det noe utenom det fengende. eller er det akkurat det du vil bruke RAM og bare glemme side fil og la RAM ta over for det?
| |||
| |||
| Sistnevnte!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| ... ikke sant? |
|
| |||
| |||
| Jeg vil bare bruke RAM
|
| |||
| |||
| få vista. |
|
| |||
| |||
| Hva skal redusere den ned? ![]() ![]() ![]()
|
| |||
| |||
| Vel, det går alle RAM du ønsket å bruke: P |
|
| |||
| |||
| Go awayOg la noen kunnskapsrike svaret!
|
| |||
| |||
| lol. Vel, hvis du ønsker et godt svar hvor om dette. Spille videospill. hi end dem. sette RAM til god bruk. Eller gjøre noe videoredigering. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ekstern USB-harddisk Lukket | platti | Drivere og flyttbare medier | 8 | 1 mai 2009 12:48 |
| Tillatelser restarte - system låst ute | mctaguma | Windows-operativsystemer | 2 | 11 desember 2008 11:38 |
| Min DVD ± RW skrive hastigheter er låst til minimum.Why? | hydra7 | Drivere og flyttbare medier | 3 | 29 nov 2008 06:26 |
| Låst ute av Windows Vista | windows3001 | Windows-operativsystemer | 6 | 17 april 2008 04:59 |
| Im utelukkes! | Paul I London | Windows-operativsystemer | 9 | 17 august 2007 06:00 |
| Thread Tools | |
| |