![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har mer än 2 Gb RAM i min bärbara dator nu och nästan aldrig utnyttja allt. Men Windoze insisterar på att ge mig MASSOR av långsam cache. Jag ville experimentera med att ta bort sidan fil eller minimera det. Jag har gjort det här förut, men inte nyligen! OK, Kontrollpanelen, System, Avancerat, Prestanda Inställningar, Avancerat, Ändra. Ställ sidan filen till 2Mb (minimum), 2Mb (max), gå ut, starta om och ingenting! Samma gamla inställningar, ingen förändring! Jag försökte ändra registerinställningar, men ingenting. Helt klart en bugg, men alla vet en lösning?
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| göra en bänk markera test av hela din dator för att se exakt vad som är långsam. kanske dess något utöver din catchy. eller är det precis som du vill använda ditt RAM-minne och bara glömma sidan filen och låt RAM ta över för det?
| |||
| |||
| Den senare!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| ... va? |
|
| |||
| |||
| Jag vill bara använda RAM
|
| |||
| |||
| få vista. |
|
| |||
| |||
| Vad, att sakta ner det? ![]() ![]() ![]()
|
| |||
| |||
| Tja, det går all din RAM du ville använda: P |
|
| |||
| |||
| Gå bort, Och låt någon kunnig svara!
|
| |||
| |||
| lol. Tja, om du vill ha ett bra svar på hur om detta. Spela TV-spel. hi slutet sådana. sätta ditt RAM till god användning. Eller göra något videoredigering. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Extern USB-hårddisk Låst | platti | Drives & Removable Media | 8 | 1 maj 2009 12:48 |
| Tillåtelser reset - Systemet stängs ute | mctaguma | Windows-operativsystem | 2 | 11 december 2008 11:38 |
| Min DVD ± RW skriva hastigheter är låsta vid minimum.Why? | hydra7 | Drives & Removable Media | 3 | 29 november 2008 06:26 |
| Låst av Windows Vista | windows3001 | Windows-operativsystem | 6 | 17 april 2008 04:59 |
| Im utelåst! | Paul i London | Windows-operativsystem | 9 | 17 august 2007 06:00 |
| Thread Tools | |
| |