mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

XP OEM produkt nøgler slået af Microsoft

Reply

Thread Tools
Old 6 April 2008, 09:02
Medlem Gruppen

Default XP OEM produkt nøgler slået af Microsoft

Jeg planlægger at købe en OEM-version af Windows XP efter mit seneste indlæg om geninstallation af XP. Jeg har læst, at Microsoft har deaktiveret internet aktivering af produktet nøgler og at du er nødt til at telefonen dem til at få aktivering. Er det sandt for alle OEM-versioner?.
Old 6 April 2008, 09:06
Donor-Gruppen

Ikke sidste gang jeg gjorde det. Hvis du sende et link til en troværdig rapport, så vi får en bedre idé.

Hvad de har gjort i fortiden, er udstedt en række af XP-versioner, som forskellige nøgler var gyldige. En nøgle til en cd vil ikke aktivere en anden cd XP-udgaven, selv om det var en gyldig XP-nøgle. For dem et telefonopkald er den eneste måde at få aktiveret. Det kunne være, hvor det indtryk er opstået.

Mit system: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Bundkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Hukommelse:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 6600 512 MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (e):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s opretholde
Optisk drev (r):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano
Køling:
Stock
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA fladskærm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 6 April 2008, 09:31
Medlem Gruppen

Jeg læste den på www.michaelstevenstech.com hjemmeside under Windows XP FAQ. (question17).
Old 6. april 2008, 09:41
Donor-Gruppen

"Som af 28 februar 2005, alle ægthedsbeviset nøgler anbringes på computeren sagen vil have internet-aktivering handicappede "?

Han er tydeligt forkert så. Jeg må have internet-aktiveret mindst hundrede XP har jeg re-installeret fra bunden ved hjælp af deres COA nøglen fra computeren tilfældet i de seneste to år.
Old 6 April 2008, 09:49
Donor-Gruppen

Ive læse det, og jeg havde ingen problemer med at installere min xp og aktivere den over nettet, tilbage i begyndelsen af 07 mener, hvad denne artikel handler om den store piratkopiering af corporate udgave af xp (fordi det var en multi licens og tilladt tusinder af bøjede o / s) og så til at stoppe dette kun registrerede selskaber kunne registrere hos Microsoft, og derfor er de spørgsmål via telefon små entreprenører og enkelt CoA licenser, hvor venstre upåvirket som den licens CoA var for en brug kun

En computer, en gang slog mig i skak
Men det var ingen match for mig på kick boksning.

Mit system: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Bundkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM Hukommelse:
2GB Corsair XMS pc3200 platium
Grafikkort (r):
8800gts o / c
Lydkort:
kreative SoundBlaster 4
Harddisk (e):
1x 80 GB 2x 250 GB
Optisk drev (r):
1x Sony DVD-RAM-drev 1xphillips dv
Sag / PSU:
700w moduler PSU
Køling:
luft
Network / Internet:
Monitor (s):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.