![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg planlægger at købe en OEM-version af Windows XP efter mit seneste indlæg om geninstallation af XP. Jeg har læst, at Microsoft har deaktiveret internet aktivering af produktet nøgler og at du er nødt til at telefonen dem til at få aktivering. Er det sandt for alle OEM-versioner?. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke sidste gang jeg gjorde det. Hvis du sende et link til en troværdig rapport, så vi får en bedre idé.
Hvad de har gjort i fortiden, er udstedt en række af XP-versioner, som forskellige nøgler var gyldige. En nøgle til en cd vil ikke aktivere en anden cd XP-udgaven, selv om det var en gyldig XP-nøgle. For dem et telefonopkald er den eneste måde at få aktiveret. Det kunne være, hvor det indtryk er opstået. Mit system: Tim
|
|
| |||
| |||
| Jeg læste den på www.michaelstevenstech.com hjemmeside under Windows XP FAQ. (question17). |
|
| |||
| |||
| "Som af 28 februar 2005, alle ægthedsbeviset nøgler anbringes på computeren sagen vil have internet-aktivering handicappede "? Han er tydeligt forkert så. Jeg må have internet-aktiveret mindst hundrede XP har jeg re-installeret fra bunden ved hjælp af deres COA nøglen fra computeren tilfældet i de seneste to år. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ive læse det, og jeg havde ingen problemer med at installere min xp og aktivere den over nettet, tilbage i begyndelsen af 07 mener, hvad denne artikel handler om den store piratkopiering af corporate udgave af xp (fordi det var en multi licens og tilladt tusinder af bøjede o / s) og så til at stoppe dette kun registrerede selskaber kunne registrere hos Microsoft, og derfor er de spørgsmål via telefon små entreprenører og enkelt CoA licenser, hvor venstre upåvirket som den licens CoA var for en brug kun
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|