vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Windows-käyttöjärjestelmät

Register

XP: n OEM-tuotteen avaimet pois Microsoft

Reply

Thread Tools
Old 6 huhtikuu 2008, 09:02
Jäsen

Default XP: n OEM-tuotteen avaimet pois Microsoft

Aion ostaa OEM-version Windows XP: n jälkeen Viimeisimmät viestit asentaa XP: n. Olen lukenut, että Microsoft on käytössä Internet-aktivointi tuotteen avaimia ja että sinulla on puhelimen niitä saada aktivointia. Tämä pätee kaikkiin OEM-versiot?.
Old 6 huhtikuu 2008, 09:06
Rahoittajien ryhmän

Ei viime kerralla tein sen. Jos lähetät linkin uskottava kertomus sitten me on parempi idea.

Mitä he ovat tehneet aikaisemmin on myönnetty useita XP-versioita, joihin eri avaimet olivat voimassa. Painettuna yhdellä CD: llä ei aktivoida eri CD XP-sarja, vaikka se oli voimassa XP-näppäintä. Niille puhelu on ainoa tapa saada käyttöön. Tämä voisi olla, jos vaikutelma on syntynyt.

My System: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Emolevy:
Asus A8N-VM CSM
RAM-muisti:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512 Mt
Äänikortti:
Cherry RS 6000 M näppäimistö
Kiintolevy (t):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s yllä
Optinen asema (t):
Samsung DVD-ROM-TS-H352
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (t):
SXGA Litteän
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 6 huhtikuu 2008, 09:31
Jäsen

Luin sen www.michaelstevenstech.com sivustossa Windows XP: n FAQ. (question17).
Old 6 huhtikuu 2008, 09:41
Rahoittajien ryhmän

"As of 28 helmikuu 2005, kaikki aitoustodistus avaimet kiinnitetty tietokoneen kotelo on Internet-aktivointi käytöstä "?

Hän on selvästi väärässä. Minun on oltava Internet-käyttöön ainakin sata XP: n I asennettaisiin uudelleen alusta käyttämästä aitoustodistus avain tietokoneen tapauksessa kahden viime vuoden aikana.
Old 6 huhtikuu 2008, 09:49
Rahoittajien ryhmän

Ive lukea ja minulla ei ollut mitään ongelmia asennuksen minun xp ja aktivoimalla sen verkon yli, vuonna jo 07 miettiä mitä tämä artikkeli laajamittainen piratismi on Corporate Edition on xp (koska se oli usean lisenssin ja saa tuhansia Bent O / s) ja siten lopettaa tämä vain rekisteröidyt yritykset voisivat rekisteröityä sitä Microsoft siten kysymyksiin puhelimitse pieniä rakentajia ja yksi CoA todistuksia, kun jäljellä ei vaikuta, koska lisenssi CoA oli yksi käyttää vain

Tietokone kerran lyödä minua shakki
Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily.

My System: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 O / C
Emolevy:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-muisti:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts O / C
Äänikortti:
luova SoundBlaster 4
Kiintolevy (t):
1x 80 gb 2x 250GB
Optinen asema (t):
1x Sony DVD-RAM-asema 1xphillips dv
Asia / PSU:
700w moduler PSU
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
Monitor (t):
22in laajakuva
Operating System (s):
XP Pro
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.