XP: n OEM-tuotteen avaimet pois Microsoft Ive lukea ja minulla ei ollut mitään ongelmia asennuksen minun xp ja aktivoimalla sen verkon yli, vuonna jo 07 miettiä mitä tämä artikkeli laajamittainen piratismi on Corporate Edition on xp (koska se oli usean lisenssin ja saa tuhansia Bent O / s) ja siten lopettaa tämä vain rekisteröidyt yritykset voisivat rekisteröityä sitä Microsoft siten kysymyksiin puhelimitse pieniä rakentajia ja yksi CoA todistuksia, kun jäljellä ei vaikuta, koska lisenssi CoA oli yksi käyttää vain
__________________ Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. 
My System: redden137 Processor (s): AMD Opteron 165 O / C | Emolevy: asus a8n SLI Deluxe | RAM-muisti: 2GB Corsair XMS PC3200 platium | Graphics Card (s): 8800gts O / C | Äänikortti: luova SoundBlaster 4 | Kiintolevy (t): 1x 80 gb 2x 250GB | Optinen asema (t): 1x Sony DVD-RAM-asema 1xphillips dv | Asia / PSU: 700w moduler PSU | Jäähdytys: ilmassa | Network / Internet:
| Monitor (t): 22in laajakuva | Operating System (s): XP Pro | |