![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik ben van plan om een OEM-versie van Windows XP na mijn recente berichten over de herinstallatie van XP. Ik heb gelezen dat Microsoft hebt uitgeschakeld internet activering van het product toetsen en dat u naar de telefoon te krijgen activering. Is dit geldt voor alle OEM-versies?. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niet de laatste keer dat ik het deed. Als u een bericht met een link naar een geloofwaardig verslag dan kunnen we een beter idee.
Wat ze heeft gedaan in het verleden is een reeks van XP versies die verschillende sleutels waren geldig. Een sleutel voor een CD niet zou activeren een andere XP-cd serie, ook al was het een geldige XP-toets. Voor die een telefoontje is de enige manier om geactiveerd. Dat zou kunnen worden indien de indruk is ontstaan. Mijn Systeem: Tim
|
|
| |||
| |||
| Ik las het op de www.michaelstevenstech.com website onder Windows XP FAQ. (question17). |
|
| |||
| |||
| "Vanaf 28 feb 2005, alle COA toetsen aangebracht bij de computer zaak zal hebben internet activering handicap "? Hij is gewoon verkeerd dan. Ik moet internet-geactiveerde minstens honderd XP I opnieuw geïnstalleerd vanaf scratch met hun COA-toets van de computer in de afgelopen twee jaar. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ive gelezen en ik had geen problemen bij de installatie van mijn xp en activeren van het over het net, terug in de vroege 07 denk waar dit artikel over de grootschalige piraterij van de corporate-editie van XP (want het was een multi licentie en mogen duizenden gebogen o / s) en zo een einde aan deze alleen geregistreerde bedrijven kunnen inschrijven bij het Microsoft, vandaar de vragen per telefoon kleine bouwers en single CoA vergunningen waar links niet beïnvloed als de licentie-CoA werd voor een gebruik
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|