mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

XP OEM produkt tastene deaktivert av Microsoft

Reply

Thread Tools
Old 6te Apr 2008, 09:02
Medlem Group

Default XP OEM produkt tastene deaktivert av Microsoft

Jeg planlegger å kjøpe en OEM versjon av Windows XP etter mitt siste innlegg om reinstallere XP. Jeg leste at Microsoft har deaktivert internett aktivering av produktet keys og at du har til telefonen dem å få aktivisering. Er dette sant for alle OEM-versjoner?.
Old 6te Apr 2008, 09:06
Donor Group

Ikke siste gang jeg gjorde det. Hvis du legger ut en link til en troverdig rapport så vi har en bedre idé.

Hva de har gjort tidligere er utstedt en rekke XP-versjonene som ulike nøkler var gyldige. En nøkkel for én CD ville ikke aktivere en annen CD XP-serien, selv om det var en gyldig XP nøkkel. For dem en telefonsamtale er den eneste måten å få aktivert. Det kan være hvor inntrykket oppstod.

Min System: Tim

Prosessor (er):
Athlon 64 3500 +
Hovedkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM-minne:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 6600 512MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (er):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s sustain
Optisk stasjon (er):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Telewest 2x20Mb/sec
Skjerm (er):
SXGA flatskjerm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 6te Apr 2008, 09:31
Medlem Group

Jeg leste det på www.michaelstevenstech.com webside under Windows XP FAQ. (question17).
Old 6 april 2008, 09:41
Donor Group

"Pr. 28 februar 2005, alle COA tastene er festet til datamaskinen saken vil ha internett aktivisering ufør "?

Han er ren galt da. Jeg må ha Internett-aktivert minst hundre XPs jeg re-installerte fra grunnen ved hjelp av sine COA nøkkel fra datamaskinen tilfelle i de siste to årene.
Old 6te Apr 2008, 09:49
Donor Group

Ive lese den og jeg hadde ingen problemer med å installere min xp og aktivere den over nettet, tilbake i begynnelsen av 07 tror hva denne saken handler om storskala piratkopiering av konsernledelsen utgaven av xp (fordi det var en multi konsesjon og lot tusenvis av bøyd o / s) og så å stoppe dette bare registrerte selskaper kan registrere med det microsoft, derav spørsmål via telefon små byggherrer og enkelt coa lisenser hvor venstre upåvirket som lisensen coa var for ett bruk bare

En datamaskin gang slo meg i sjakk
Men det var ingen match for meg på kickboksing.

Min System: redden137

Prosessor (er):
AMD Opteron 165 o / c
Hovedkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-minne:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts o / c
Lydkort:
Creative SoundBlaster 4
Harddisk (er):
1x 80 gb 2x 250GB
Optisk stasjon (er):
1x Sony DVD-RAM-stasjon 1xphillips DV
Case / PSU:
700w moduler PSU
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Skadet registy nøklene? blubla Windows-operativsystemer 8 11 nov 2008 20:29
Funksjonsfeil Keys lukeS1206 General Hardware Chat 1 12 oktober 2008 07:44
Ctrl tastene ikke fungerer. ICDWILL117 General Hardware Chat 2 28 juli 2008 15:38
-ID? Product Key? Forklarer 2 vennligst ashmehta Windows-operativsystemer 4 16 mai 2008 13:36
Tastene på l-toppen tinkerbell General Software Chat 5 3 april 2008 08:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.