![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg planlegger å kjøpe en OEM versjon av Windows XP etter mitt siste innlegg om reinstallere XP. Jeg leste at Microsoft har deaktivert internett aktivering av produktet keys og at du har til telefonen dem å få aktivisering. Er dette sant for alle OEM-versjoner?. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke siste gang jeg gjorde det. Hvis du legger ut en link til en troverdig rapport så vi har en bedre idé.
Hva de har gjort tidligere er utstedt en rekke XP-versjonene som ulike nøkler var gyldige. En nøkkel for én CD ville ikke aktivere en annen CD XP-serien, selv om det var en gyldig XP nøkkel. For dem en telefonsamtale er den eneste måten å få aktivert. Det kan være hvor inntrykket oppstod. Min System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Jeg leste det på www.michaelstevenstech.com webside under Windows XP FAQ. (question17). |
|
| |||
| |||
| "Pr. 28 februar 2005, alle COA tastene er festet til datamaskinen saken vil ha internett aktivisering ufør "? Han er ren galt da. Jeg må ha Internett-aktivert minst hundre XPs jeg re-installerte fra grunnen ved hjelp av sine COA nøkkel fra datamaskinen tilfelle i de siste to årene. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ive lese den og jeg hadde ingen problemer med å installere min xp og aktivere den over nettet, tilbake i begynnelsen av 07 tror hva denne saken handler om storskala piratkopiering av konsernledelsen utgaven av xp (fordi det var en multi konsesjon og lot tusenvis av bøyd o / s) og så å stoppe dette bare registrerte selskaper kan registrere med det microsoft, derav spørsmål via telefon små byggherrer og enkelt coa lisenser hvor venstre upåvirket som lisensen coa var for ett bruk bare
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Skadet registy nøklene? | blubla | Windows-operativsystemer | 8 | 11 nov 2008 20:29 |
| Funksjonsfeil Keys | lukeS1206 | General Hardware Chat | 1 | 12 oktober 2008 07:44 |
| Ctrl tastene ikke fungerer. | ICDWILL117 | General Hardware Chat | 2 | 28 juli 2008 15:38 |
| -ID? Product Key? Forklarer 2 vennligst | ashmehta | Windows-operativsystemer | 4 | 16 mai 2008 13:36 |
| Tastene på l-toppen | tinkerbell | General Software Chat | 5 | 3 april 2008 08:41 |
| Thread Tools | |
| |