![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag planerar att köpa en OEM-version av Windows XP efter mitt senaste inlägg om du installerar XP. Jag läser att Microsoft har stängt av Internet-aktivering av produkten nycklar och att du har att ringa dem för att få aktivering. Är detta sant för alla OEM-versioner?. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Inte sista gången jag gjorde det. Om du lägger upp en länk till en trovärdig rapport sedan kommer vi att få en bättre idé.
Vad de har gjort tidigare har utfärdat en rad XP-versioner för vilka olika nycklar var giltiga. En förutsättning för en CD skulle inte aktivera en annan CD XP-serien även om det var en giltig XP-nyckel. För de ett telefonsamtal är det enda sättet att få aktiverat. Detta skulle kunna vara där intrycket uppstod. Mitt System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Jag läste det på www.michaelstevenstech.com hemsida under Windows XP FAQ. (question17). |
|
| |||
| |||
| "Per den 28 februari 2005, alla COA nycklar fäst på datorn ärendet kommer att få Internet-aktivering disabled "? Han är vanligt fel då. Jag måste ha internet-aktiverat minst hundra XP är jag åter installeras från grunden med hjälp av sin äkthetsbevis nyckel från datorn fallet de senaste två åren. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ive läsa den och jag hade inga problem att installera mitt xp och aktivera det över nätet, redan i början av 07 tror att vad denna artikel handlar om den omfattande piratkopieringen av Corporate Edition av XP (eftersom det var flera licens och får tusentals böjt o / s) och på så sätt stoppa detta endast registrerade företag kan registrera sig hos det mikroskop, därav frågor per telefon små byggherrar och enskilda licenser coa där förbli opåverkade som licensen coa var ett bruk endast
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Skadad registy nycklarna? | blubla | Windows-operativsystem | 8 | 11 november 2008 20:29 |
| Funktionsstörningen Knappar | lukeS1206 | General Hardware Chat | 1 | 12 oktober 2008 07:44 |
| Ctrl tangenterna inte fungerar. | ICDWILL117 | General Hardware Chat | 2 | 28 juli 2008 15:38 |
| Id? Produkt Nyckel? Förklarar 2 snälla | ashmehta | Windows-operativsystem | 4 | 16 maj 2008 13:36 |
| Knappar på l-toppen | Tingeling | General Software Chat | 5 | 3 april 2008 08:41 |
| Thread Tools | |
| |