![]() |
|
| |||
| |||
| heyyy der lige et hurtigt spørgsmål. ive fik en kopi af XP Pro 64bit, men er det virkelig værd at jeg bruger det?? jeg mener, er der for, at mit forhold til 32bit?? eller ulemper for tht sagen. Jeg bruger XP Pro på 32bit øjeblikket. jeg ikke, at Vista kommer i 64bit en hel del, men nægter at bruge det, cant stand vista mig selv ![]() skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eneste grund jeg kan se at køre 64bit er, hvis du vil køre mere end 3 GB RAM.
| |||
| |||
| yeahh Thats hvad ive ses i andre stillinger .. er der nogen bemærkelsesværdig præstation forskel fra 32bit selv?? at det im interesseret i.. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Også, at nogle programmer er kun 64bit, men der er ikke særlig mange af dem, og din grund er de mest almindelige Jeg tror Dave.
| |||
| |||
| kun, hvis du sætter mere RAM, hvis du opholder dig med alle de samme Hardware (forudsat du er nedenstående for 3 GB RAM grænse) du vil ikke mærke nogen forandring (hvis noget vil det blive værre), og nogle programmer have kompatibilitetsproblemer med 64bit udgaver af OS's dog det er blevet bedre som 64bit bliver mere udbredt |
|
| |||
| |||
| okayyy, cheers thts hvad jeg ønskede at vide, ingen mening i at skifte over |
|
| |||
| |||
| Deres velkomst, glæder vi kunne hjælpe |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Installer Windows 7 32bit eller 64bit | robina80 | Windows-operativsystemer | 9 | 24 oktober 2009 08:12 |
| 32bit XP og 64bit Vista OS | rrico18 | Windows-operativsystemer | 3 | 22 december 2008 10:54 |
| Windows XP 32bit eller 64bit nogen forskel? | Fatpigeon | Windows-operativsystemer | 4 | 13th Dec 2007 13:09 |
| Vista 32bit eller 64bit | headnet15 | Windows-operativsystemer | 3 | 26 november 2007 05:33 |
| Vista, 32bit eller 64bit???? | Thunderer | Windows-operativsystemer | 8 | 17. sep 2007 05:58 |
| Thread Tools | |
| |