![]() |
|
| |||
| |||
| heyyy er slechts een korte vraag. ive got een kopie van xp pro 64bit, maar is het echt de moeite me te gebruiken? ik bedoel, is er dat mijn voordelen ten opzichte van 32bit? of nadelen voor de THT materie. Ik gebruik XP Pro op 32bit momenteel. i niet dat Vista 64bit komt in heel veel, maar weigeren om het te gebruiken, cant stand vista mij zelf ![]() sante |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Enige reden dat ik kan zien draaien 64bit is als u wilt uitvoeren, meer dan 3 GB RAM-geheugen.
| |||
| |||
| yeahh thats wat ive gezien in andere posten .. is er een merkbaar verschil prestaties uit 32bit al? dat wat im geïnteresseerd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ook sommige programma's zijn alleen 64bit, maar er zijn niet heel veel van hen, en uw reden is de meest voorkomende Ik denk Dave.
| |||
| |||
| alleen als je je meer RAM, zo blijf je met dezelfde hardware (in de veronderstelling dat u het geloei 3GB RAM limiet) zal je niet elke verandering (als er iets zal erger worden) en sommige programma's hebben compatibiliteitsproblemen met 64bit-versies van OS is echter dit is beter als 64bit wordt steeds meer gebruikt |
|
| |||
| |||
| okayyy, cheers thts wat ik wilde weten, geen enkel punt in het veranderen van meer dan |
|
| |||
| |||
| je welkom, blij dat we kunnen helpen |