![]() |
|
| |||
| |||
| heyyy det bare en rask spørsmålet. Ive fikk en kopi av XP Pro 64bit, men er det virkelig verdt meg å bruke det? jeg mener er det at mine fordeler fremfor 32bit? eller ulemper for tht saken. Jeg bruker XP Pro på 32bit øyeblikket. jeg ikke at Vista kommer i 64bit ganske mye, men nekter å bruke det, cant stand vista meg selv ![]() skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eneste grunn jeg kan se til å kjøre 64bit er hvis du ønsker å kjøre mer enn 3GB RAM.
| |||
| |||
| yeahh dvs hva Ive sett i andre innlegg .. er det noen merkbar ytelse forskjell fra 32bit skjønt? at det im interessert i.. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Også enkelte programmer er bare 64bit, men det er ikke så veldig mange av dem, og årsaken er den vanligste Jeg tror Dave.
| |||
| |||
| bare hvis du legger i mer RAM, om du blir med samme maskinvare (antar du Bellow de 3GB RAM grense) vil du ikke merke noen endring (hvis noe det vil bli verre) og noen programmer har kompatibilitetsproblemer med 64bit versjonene av OS er imidlertid dette er å bli bedre som 64bit blir mer utbredt |
|
| |||
| |||
| okayyy, jubelropet thts det jeg ønsket å vite, ikke noe poeng i å endre over enn |
|
| |||
| |||
| velkomstsiden, glad vi kunne hjelpe |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Installere Windows 7 32bit eller 64bit | robina80 | Windows-operativsystemer | 9 | 24 oktober 2009 08:12 |
| 32bit XP og 64bit Vista OS | rrico18 | Windows-operativsystemer | 3 | 22 desember 2008 10:54 |
| Windows XP 32bit eller 64bit noen forskjell? | Fatpigeon | Windows-operativsystemer | 4 | 13 desember 2007 13:09 |
| Vista 32bit eller 64bit | headnet15 | Windows-operativsystemer | 3 | 26 nov 2007 05:33 |
| Vista 32bit eller 64bit?? | Thunderer | Windows-operativsystemer | 8 | 17nde sep 2007 05:58 |
| Thread Tools | |
| |