![]() |
|
| |||
| |||
| heyyy det bara en snabb fråga. ive fik en kopia av XP Pro 64bit, men är det verkligen värt att jag använder det? jag menar är det att mina fördelar jämfört med 32bit? eller nackdelar för THT frågan. Jag använder xp pro på 32bit närvarande. I inget att vista kommer i 64bit ganska mycket, men vägrar att använda den, cant stand vista mig själv ![]() skål |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Enda orsaken jag kan se att köra 64bit är om du vill köra mer än 3 GB RAM.
| |||
| |||
| yeahh thats vad ive sett i andra inlägg .. är det någon märkbar prestanda skillnad från 32bit men? att det im intresserad. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En del program finns bara 64bit, men det är inte många av dem, och dina skäl är den mest gemensamma Jag tycker Dave.
| |||
| |||
| bara om du sätter i mer RAM, om du stannar med samma Hardware (antar du nedan den 3 GB RAM gräns) kommer du inte att märka någon förändring (om något kommer det att bli värre) och vissa program har kompatibilitetsproblem med 64bit versioner av OS är dock detta bli bättre på 64bit blir mer utbredda |
|
| |||
| |||
| okayyy, skål thts vad jag ville veta, ingen idé att byta över än |
|
| |||
| |||
| er välkomna, glad över att vi kunde hjälpa |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Installera Windows 7 32bit eller 64bit | robina80 | Windows-operativsystem | 9 | 24 oktober 2009 08:12 |
| 32bit XP och 64bit Vista OS | rrico18 | Windows-operativsystem | 3 | 22 december 2008 10:54 |
| Windows XP 32bit eller 64bit någon skillnad? | Fatpigeon | Windows-operativsystem | 4 | 13 december 2007 13:09 |
| Vista 32bit eller 64bit | headnet15 | Windows-operativsystem | 3 | 26 november 2007 05:33 |
| Vista 32bit eller 64bit???? | Thunderer | Windows-operativsystem | 8 | 17:e sep 2007 05:58 |
| Thread Tools | |
| |