![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg er ked af, hvis det er det forkerte sted på dette forum
![]() Jeg var midt i at gøre et opsving disk og da de fleste af jer ved, når du foretager en du har til at kopiere filer til din harddisk derefter til en diskette eller cd (jeg troede ikke du kunne sætte så meget data på en diskette er næsten sikker på det hehe) Anyway, halvvejs gennem at kopiere mine filer en besked kom op at sige ikke er nok plads på harddisk ... ikke fortælle mig, hvor meget plads jeg skulle 3 timer ventede jeg ..Mit spørgsmål er, kan jeg foretage en fuldstændig genopretning disk på en anden måde? Uden at få en anden harddisk, som jeg ønsker at brænde det til CD samt hvis jeg kan kunne jer behage sende skridt for skridt, som jeg lige har skiftet tilbage fra vista tak.
Mit system: P * L * A * Z * M * A
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Pete.
Vær så venlig ikke post i tekst tale. Det er meget generende og forringer fra, hvad du forsøger at komme over. Problemer som den du har, kan komme ned til mindste detalje. At skrive på den måde, du skriver, kan gøre, at detaljer sværere at se. Det er en anden af dit indlæg er, at jeg har redigeret. Jeg er her ikke for at redigere indlæg er i ord og sætninger folk kan læse. Du vil finde nogle mennesker vil ikke engang svare på spørgsmål skrevet i tekst-tale. Dette betyder, potentielt, er du glip af nogle gode råd. Så vejret og tager din tid, når du skriver. Tak.
|