![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen pahoillani, jos tämä on väärä paikka tämä foorumi
![]() Olin keskellä tehdä perintämääräyksellä levy ja suurin osa teistä tietää, milloin yhden olet kopioinut tiedostot kätevästi kiintolevy sitten levykkeelle tai cd (En usko, että te voisi että paljon tietoa levyke olen lähes varma siitä hehe) Joka tapauksessa puolivälissä kopioimalla tiedostot viesti tuli sanomalla ei ole tarpeeksi tilaa kiintolevy ... ei kerro, kuinka paljon tilaa i olisi 3hours Odotin ..Kysymykseni on Voinko tehdä täydellinen toipuminen levyn toisella tavalla? Ilman saada toinen kiintolevy haluan polttaa sen cd samoin jos voin voisitteko jälkeinen vaihe vaiheelta, koska olen vain kytketään takaisin näköala kiitos. My System: P * L * A * Z * M * A
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pete. Pyydän ei post tekstiä puhua. Se on erittäin ärsyttävää ja vähennä siitä, mitä olet yrittänyt saada perille. Ongelmia, kuten yhden olet ottaa voi tulla pienintä yksityiskohtaa. Kirjoittamalla tavalla olet kirjoittamalla voi tehdä tämän yksityiskohtaisesti vaikeampi nähdä. Se on toinen blogitekstiisi n että olen edited. En ole täällä muokata tekstin osaksi sanoja ja lauseita ihmiset voivat lukea. Löydät jotkut ihmiset eivät edes vastata kysymyksiin kirjoittamalla tekstin puhua. Tämä tarkoittaa sitä, mahdollisesti olet häviämässä joitakin neuvoja. Joten, hengenahdistus ja ota kun kirjoittaa. Kiitos.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| I Need palautuskonsolin Disk on IBM Thinkpad A31 | caselles206 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 15. Huhtikuu 2009 11:44 |
| Ostetaan: Philips Freevents x51 Recovery Disk | chrismass1 | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 4. toukokuuta 2008 08:01 |
| Ran hyödyntämistä levy ja nyt ikkunat tapana aloittaa | emmajw4 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 16th Feb 2008 13:02 |
| Recovery levy kysymys, käyttöjärjestelmän tai ei! | tjpearson | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 15. marraskuu 2007 08:08 |
| Windowsin automaattisten järjestelmien hyödyntämistä levy | potnoodle | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 27. Jul 2007 11:09 |
| Thread Tools | |
| |