![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg beklager hvis dette er på feil sted på dette forumet
![]() Jeg var midt i å lage en recovery disk og som de fleste av dere vet når du gjør det du må kopiere filer til harddisken og deretter til en diskett eller cd (jeg trodde ikke du kunne putte så mye data på en diskett er nesten sikker på det hehe) Allikevel, halvveis gjennom å kopiere filene mine en melding som kom opp og sa ikke nok plass på harddisken ... ikke fortelle meg hvor mye plass jeg ville trenge 3 timene jeg ventet ..Mitt spørsmål er kan jeg gjøre en fullstendig gjenoppretting disk på en annen måte? Uten å få en harddisk som jeg vil brenne det på cd samt hvis jeg kan kunne du behage stolpe steg for steg som jeg nettopp har byttet tilbake fra vista takk. Min System: P * L * A * Z * M * A
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pete. Vær så snill ikke post i tekst snakke. Det er ekstremt irriterende og detracts fra hva du prøver å komme over. Problemer slik som den du har kan komme ned til minste detalj. Skrive i den måten du skriver kan gjøre at detaljer vanskeligere å se. Det er en annen av innlegget ditt er at jeg har redigert. Jeg er ikke her for å redigere innlegget er i ord og setninger folk kan lese. Du vil finne noen folk vil ikke engang svare på spørsmål skrevet i tekst-tale. Dette betyr, potensielt, du gjekk ut på noen råd. Så pust og ta deg god tid når du skriver. Takk.