![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag är ledsen om detta är på fel plats på det här forumet
![]() Jag var mitt i att göra en återhämtning disk och som de flesta av er vet när du gör ett du kopiera filer till din hårddisk sedan till en diskett eller cd (Jag trodde inte man kunde lägga så pass mycket data på en diskett är nästan säker på det hehe) Anyway, halvvägs genom att kopiera mina filer ett meddelande kom upp säger inte tillräckligt med utrymme på hårddisken ... inte berätta hur mycket utrymme som jag skulle behöva 3 timmarna jag väntade ..Min fråga är kan jag göra en fullständig återhämtning disk annat sätt? Utan att få en annan hårddisk som jag vill bränna till CD samt om jag kunde du behaga post steg för steg så jag har precis bytt tillbaka från Vista tack. Mitt System: P * L * A * Z * M * A
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pete. Snälla inte post i text tala. Det är extremt irriterande och avleder uppmärksamheten från vad du försöker komma över. Problem som den du har kan komma ner till minsta detalj. Skriva på det sätt du skriver kan göra den detaljen svårare att se. Det är en annan av ditt inlägg är att jag har redigerat. Jag är inte här för att redigera Postens till ord och meningar folk kan läsa. Du hittar en del människor kommer inte ens svara på frågor skrivs in text-tala. Detta innebär, potentiellt, du miste om några råd. Så, andas och ta tid på dig när du skriver. Tack.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Jag behöver Recovery Disk för en IBM Thinkpad A31 | caselles206 | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 15 april 2009 11:44 |
| Sökes: Philips Freevents X51 Recovery Disk | chrismass1 | Windows-operativsystem | 4 | 4 maj 2008 08:01 |
| Ran återvinning disken och nu windows wont start | emmajw4 | Windows-operativsystem | 3 | 16 februari 2008 13:02 |
| Återvinning disk fråga, operativsystem eller inte! | tjpearson | Windows-operativsystem | 2 | 15 november 2007 08:08 |
| Windows automatiska system återvinning disk | potnoodle | Windows-operativsystem | 3 | 27 juli 2007 11:09 |
| Thread Tools | |
| |