mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Windows-operativsystemer

Register

XP Problem, ingen genveje arbejder via skrivebordet og i menuen Start, herunder kontrolpanel!

Reply

Thread Tools
Old 25 oktober 2007, 06:46
Ny Medlem Gruppen

Default XP Problem, ingen genveje arbejder via skrivebordet og i menuen Start, herunder kontrolpanel!

Hej alle,

Im forsøger desperatley for at hjælpe min ven fastsætte hans computer (Packard Bell, kører WinXP home)

Det største problem er, at ingen af de program genveje på skrivebordet arbejder, og niether er på programmet menuer. Det eneste program, der virker fra starten menu Office Outlook. Papirkurv, Min computer og mapper alle åbne fint, men det meste af indholdet plejer. Når du dobbeltklikke på en dine bedt om at "finde programmet via internettet."

Personligt ville jeg have troet det sædvanlige program til at åbne links & programmer isnt arbejder, men det faktum, at nogle (dvs. Outlook) sorta bust denne idé. Er der nogen vide, hvad der tyder på?

ill være her et stykke tid til at besvare ethvert spørgsmål og enhver hjælp er meget værdsat!

Thanks, Charlie
Old 25 oktober 2007, 09:00
Redaktør Gruppen

Default XP Problem, ingen genveje arbejder via skrivebordet og i menuen Start, herunder kontrolpanel!

Prøv at køre DjLizards Dial-a-Fix

Tjek alle de kasser og starte det. Det vil ikke skade noget.

Old 25 oktober 2007, 13:53
Ny Medlem Gruppen

Tak så meget for Deres svar, formået at få et par ting fra dougknox.com som synes at have sorteret det * krydse fingre *!

Jeg tror, ill download at anyway bare til fremtidig brug, synes ligesom det sandsynligvis ikke de samme ting som alle separate Knox ting gjorde så hsould det ske igen dårligt være klar til det .

Tak igen, Charlie
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Problem i kontrolpanelet - Kontrolpanel plejer åbne Violaferoz Windows-operativsystemer 1 14 juni 2009 05:40
Ikke i stand til at åbne Tilføj / fjern muligheden i Kontrolpanel rene041482 Windows-operativsystemer 1 5. jun 2009 03:17
Problem med IE desktop genveje euphorix Webbrowsere & FTP Klienter 4 22. maj 2009 14:28
Trick dit Kontrolpanel evilfantasy General Software Chat 5 27. maj 2008 12:35
Netværksforbindelser i XP Pro Kontrolpanel mdgsmoore General Software Chat 3 21. nov 2007 15:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.